Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12449
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалахніна, А.О.-
dc.date.accessioned2021-02-25T13:28:28Z-
dc.date.available2021-02-25T13:28:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБалахніна А. О. Формування елементів стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за магістерською програмою «Економіка та стратегія розвитку підприємства» / А. О. Балахніна; наук. кер. Р. В. Грінченко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 101 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12449-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти визначення «стратегія» та «стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємства», проаналізовано та складено класифікацію стратегій підвищення конкурентоспроможності підприємства, приділено увагу етапам формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано основні техніко-економічні показники діяльності підприємства, надано характеристику господарської діяльності та приділено увагу аналізу показників конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано формування елементів стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад» за напрямком зростання ефективності та прибутку на підприємстві в розрізі впровадження маркетингових заходів та диверсифікації та продажу нового товару на новому ринку.en_US
dc.description.abstractDiploma thesis deals with theoretical aspects of the definition of "strategy" and "strategy to increase the competitiveness of the enterprise", analyzes and compiles the classification of strategies to increase the competitiveness of the enterprise, pays attention to the stages of strategy to increase the competitiveness of the enterprise. The main technical and economic indicators of the enterprise are analyzed, the characteristics of economic activity are given and attention is paid to the analysis of the enterprise 's competitiveness indicators. The formation of elements of the strategy of increasing the competitiveness of the company LLC "Telecard-Device" in the direction of increasing efficiency and profit at the company in terms of implementing marketing measures and diversification and sale of new products in a new market.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectстратегія підвищення конкурентоспроможності підприємстваen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectдиверсифікація товаруen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectstrategy to increase the competitiveness of the enterpriseen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectproduct diversificationen_US
dc.subject076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»en_US
dc.subjectкафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльностіen_US
dc.titleФормування елементів стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємстваen_US
dc.title.alternativeFormation of elements competitiveness increasing strategy for enterprisesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.