Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12522
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБардук, В.Ю.-
dc.date.accessioned2021-03-09T11:09:32Z-
dc.date.available2021-03-09T11:09:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБардук В. Ю. Формування стратегії розвитку підприємства торгівлі на засадах сучасних комунікаційних процесів : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій» / В. Ю. Бардук; наук. кер. Ю. В. Карпенко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 76 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12522-
dc.description.abstractУ роботі досліджено основні підходи до вивчення поняття "стратегія підприємства", визначено етапи її формування та досліджено комунікаційні процеси на підприємстві. Проаналізовано ринок оптової торгівлі з використанням методу п’яти конкурентних сил М. Портера. Запропоновано стратегію розвитку ТОВ «Прайм-офіс», визначено заходи з її реалізації та розраховано їх ефективність. The main approaches to the study of the concept of "enterprise strategy" are investigated, the stages of its formation are determined and the communication processes at the enterprise are investigated. The wholesale market was analyzed using the method of five competitive forces of M. Porter. The development strategy of Prime Office LLC is proposed, measures for its implementation are determined and their efficiency is calculated.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectстратегія підприємстваen_US
dc.subjectоптова торгівляen_US
dc.subjectаналіз фінансових показниківen_US
dc.subjectкомунікаційні заходиen_US
dc.subjectматриця "товар-ринок" І. Ансоффаen_US
dc.subjectenterprise strategyen_US
dc.subjectwholesale tradeen_US
dc.subjectanalysis of financial indicatorsen_US
dc.subjectcommunication measuresen_US
dc.subjectmatrix "product-market" I. Ansoffen_US
dc.subject073 «Менеджмент»en_US
dc.subjectкафедра менеджменту організаційen_US
dc.titleФормування стратегії розвитку підприємства торгівлі на засадах сучасних комунікаційних процесівen_US
dc.title.alternativeFormation of development strategy of trade enterprise on the basis of modern communication processesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бардук В.Ю. Кваліфікаційна робота.pdf279,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Бардук В.Ю. Реферат.pdf612,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.