Формування стратегії розвитку підприємства торгівлі на засадах сучасних комунікаційних процесів
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
У роботі досліджено основні підходи до вивчення поняття "стратегія підприємства", визначено етапи її формування та досліджено комунікаційні процеси на підприємстві. Проаналізовано ринок оптової торгівлі з використанням методу п’яти конкурентних сил М. Портера. Запропоновано стратегію розвитку ТОВ «Прайм-офіс», визначено заходи з її реалізації та розраховано їх ефективність. The main approaches to the study of the concept of "enterprise strategy" are investigated, the stages of its formation are determined and the communication processes at the enterprise are investigated. The wholesale market was analyzed using the method of five competitive forces of M. Porter. The development strategy of Prime Office LLC is proposed, measures for its implementation are determined and their efficiency is calculated.
Опис
Ключові слова
стратегія підприємства, оптова торгівля, аналіз фінансових показників, комунікаційні заходи, матриця "товар-ринок" І. Ансоффа, enterprise strategy, wholesale trade, analysis of financial indicators, communication measures, matrix "product-market" I. Ansoff, 073 «Менеджмент», кафедра менеджменту організацій
Бібліографічний опис
Бардук В. Ю. Формування стратегії розвитку підприємства торгівлі на засадах сучасних комунікаційних процесів : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій» / В. Ю. Бардук; наук. кер. Ю. В. Карпенко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 76 с.