Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12659
Title: Маркетинг підприємств побутових послуг м. Одеси
Other Titles: Marketing of household services in the city of Odessa
Authors: Бороденко, Т.В.
Citation: Бороденко Т. В. Маркетинг побутових послуг м. Одеси : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / Т. В. Бороденко; наук. кер. І. Л. Литовченко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 86 с.
Issue Date: 2020
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
маркетинг послуг
підприємства побутових послуг
анкетування
дитяча перукарня
marketing
marketing services
household services
questioning
children's hairdresser
075 «Маркетинг»
кафедра маркетингу
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти та особливостi маркетингу послуг. специфiка підприємств побутових послуг. Проаналізовано сучасний стан ринку побутових послуг в сфері перукарства в місті Одеса. Запропоновано результати аналізу анкетування використати як обґрунтування проекту спеціалізованої дитячій перукарні: її знаходження, фінансового стану, показників економічної.
Theoretical aspects and peculiarities of marketing services, specialization of household services enterprises were considered in the diploma. The current state of the market of household services in the field of hairdressing in the city of Odessa was analyzed.The results of the questionnaire analysis are proposed to be used as a justification for the project of specialized children's hairdressing: its location, financial condition, indicators of economic efficiency.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12659
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.