Маркетинг підприємств побутових послуг м. Одеси
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Одеський національний економічний університет
Abstract
У роботі розглядаються теоретичні аспекти та особливостi маркетингу послуг. специфiка підприємств побутових послуг.
Проаналізовано сучасний стан ринку побутових послуг в сфері перукарства в місті Одеса. Запропоновано результати аналізу анкетування використати як обґрунтування проекту спеціалізованої дитячій перукарні: її знаходження, фінансового стану, показників економічної.
Theoretical aspects and peculiarities of marketing services, specialization of household services enterprises were considered in the diploma. The current state of the market of household services in the field of hairdressing in the city of Odessa was analyzed.The results of the questionnaire analysis are proposed to be used as a justification for the project of specialized children's hairdressing: its location, financial condition, indicators of economic efficiency.
Theoretical aspects and peculiarities of marketing services, specialization of household services enterprises were considered in the diploma. The current state of the market of household services in the field of hairdressing in the city of Odessa was analyzed.The results of the questionnaire analysis are proposed to be used as a justification for the project of specialized children's hairdressing: its location, financial condition, indicators of economic efficiency.
Description
Citation
Бороденко Т. В. Маркетинг побутових послуг м. Одеси : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / Т. В. Бороденко; наук. кер. І. Л. Литовченко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 86 с.