Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12683
Назва: Удосконалення імпорту підприємства сфери будівничо-господарського ритейлу (на прикладі ТОВ «Епіцентр»)
Інші назви: Improvement of imports of the enterprise sphere of construction and economic retail (on the example of LLC "Epicenter")
Автори: Мцкерашвілі, К.М.
Бібліографічний опис: Мцкерашвілі К. М. Удосконалення імпорту підприємства сфери будівничо-господарського ритейлу (на прикладі ТОВ «Епіцентр») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 292 «Міжнародні економічні відносини» за магістерською програмою «Міжнародні економічні відносини» / К. М. Мцкерашвілі; наук. кер. І. О. Уханова; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 93 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: імпорт
міжнародна торгівля
будівельний гіпермаркет
комерційна діяльність
ритейл
import
international trade
construction hypermarket
commercial activity
retail
292 «Міжнародні економічні відносини»
кафедра міжнародних економічних відносин
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є імпорт підприємства будівничо-господарського ритейлу. У роботі розглядаються теоретичні аспекти імпорту у зовнішньоекономічній діяльності, узагальнено фактори, що впливають на імпортну діяльність, визначено та досліджено методи оцінки імпорту. Проведено аналіз імпорту ТОВ «Епіцентр», проведено SWOT-аналіз імпорту підприємства. У третьому розділі сформульовано заходи, що мають поліпшити комерційну діяльність гіпермаркетів ТОВ «Епіцентр». Розроблено заходи із удосконалення імпортних закупівель та запропоновано до впровадження онлайн-cиcтему «Balanced Scorecard» як фактор удocкoналення мoнiтoрингу пoказникiв закупівельної діяльності на зовнішніх ринках.
Qualification work consists of three sections. The object of study is the import of construction and economic retail. The theoretical aspects of import in foreign economic activity are considered in the work, the factors influencing import activity are generalized, methods of estimation of import are defined and investigated. The analysis of import of Epicenter LLC is carried out, the SWOT-analysis of import of the enterprise is carried out. The third section formulates measures to improve the commercial activity of Epicenter hypermarkets. Measures were developed to improve import procurement and proposed for the introduction of the online system "Balanced Scorecard" as a factor in improving the monitoring of indicators of procurement activity in foreign markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12683
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.