Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12847
Назва: Особливості прояву комунікативних якостей у майбутніх менеджерів
Інші назви: Future managers` features of communication qualities
Автори: Бадюл, Л.М.
Badyul, L.
Бібліографічний опис: Цибух Л. М. Особливості прояву комунікативних якостей у майбутніх менеджерів / Л. М. Цибух, Л. М. Бадюл // Габітус. – 2020. – Вип. 20. – С. 161-165.
Дата публікації: 2020
Ідентифікатор DOI: https://doi.org/10.32843/2663- 5208.2020.20.29
Ключові слова: комунікативна компетентність
комунікативні якості
майбутні менеджери
професійна діяльність
студенти
communicative competence
communicative qualities
future managers
professional activity
students
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається питання ролі комунікативної компетенції майбутніх менеджерів. Актуальність теми обумовлена тим, що професійний розвиток та успішність майбутніх менеджерів залежить від соціальної емоційності, сформованості комунікативних навичок, оскільки процес спілкування є невід’ємною складовою професійної діяльності менеджера. Мета статті: дослідження особливостей комунікативних якостей у студентів-менеджерів. Проведений теоретичний аналіз показав, що комунікативні якості, вміння і навички займають одне з провідних місць у професійній діяльності менеджера. Майбутні менеджери повинні мати не лише достатній обсяг знань, а й певний рівень сформованості комунікативних компетенцій, що дозволить адекватно орієнтуватися у різних ситуаціях спілкування, успішно впливати на оточуючих і т. ін. Окрім того, ефективність діяльності менеджера багато в чому визначається сформованістю здібності до співпереживання, відкритості, доброзичливості, вміння вселяти у підлеглого впевненість і рішучість. Отже, комунікативна компетентність та певні емоційні особливості відіграють важливу роль у професійному становленні майбутнього менеджера. Емпіричне дослідження, проведене авторами, показало, що у майбутніх менеджерів переважають високі показники емпатії та високий рівень прояву комунікативних схильностей. Середні значення виявлено у більшості респондентів за шкалами соціальної пластичності, соціальної емоційності, експресивності, саморегуляції. Таким чином, результати проведеного дослідження дозволяють зробити висновок, що здебільшого майбутні менеджери мають добре сформовані комунікативні якості, що є необхідним для їх професійної діяльності.
The article discusses the role of communicative competence in the training of future managers. The relevance of the topic is due to the fact that one of the main tasks of higher education is to train qualified specialists who, in the future, will be able to influence effectively the development of our society. According to the authors the professional development and success of future managers depends on the communication skills formation, since the communication process is an integral component of the manager`s professional activities. This is due to the subject-subject nature of this activity, the need for constant contacts with people. The purpose of the study is to identify the peculiarities of the future managers` communicative qualities. The conducted theoretical analysis showed that communicative qualities, abilities and skills occupy one of the leading places in the manager`s professional activity. Therefore the central part of the managers` training system should be development of their communicative competence. Future managers must have not only a sufficient amount of knowledge, but also a certain level of communicative competencies formation, which will allow them to adequately navigate in different communication situations, successfully influence others, etc. The effectiveness of the manager is largely determined by the formation of such communication skills as empathy, openness, friendliness, the ability to instill confidence and determination in a subordinate. Thus communication competence is an important element of the future manager`s professional qualification. An empirical study conducted by the authors showed that future managers` high scores are dominated on scales of social pace and empathy; on the scales of social plasticity, social emotion, expressiveness, self-regulation they are average and communicative tendencies are of high level, which is certainly important in professional activities of the manager. The results of the study make it possible to conclude that for the most part future managers have well-formed communicative qualities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12847
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.