Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14096
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтолярова, В.Л.-
dc.date.accessioned2022-01-25T13:24:42Z-
dc.date.available2022-01-25T13:24:42Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСтолярова В. Л. Маркетингові комунікації ветеринарної клініки Ексвет: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / В. Л. Столярова; наук. кер. М. А. Саєнсус; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 73 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Stolyarova.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractПредметом дослідження кваліфікаційної роботи є організаційний механізм впливу маркетингу на діяльність компанія ТОВ «Центр ветеринарних послуг «Ексвет». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є компанія та його конкурентне середовище ТОВ «Центр ветеринарних послуг «Ексвет». Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та розробка організаційних механізмів поліпшення функцій маркетингу компанії ТОВ «Центр ветеринарних послуг «Ексвет», сукупність методичних та прикладних аспектів формування комунікаційної кампанії на підприємстві.en_US
dc.description.abstractThe subject of advancing the quality of robots is the organization mechanism injected into marketing into the activity of the company TOV "Center for Veterinary Services" Exvet ". About 'uktom advancing the quality of robots є the company that is the most competitive middle-class TOV Center for Veterinary Services' Exvet'. Methods of qualification of robots for the advancement and development of organizational marketing mechanisms for the development of marketing functions of the company "Center for Veterinary Services" Eksvet " Key words: marketing, marketing communications, competitiveness, marketing strategy, strategic analysis, marketing activity.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectстратегічний аналізen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectstrategic analysisen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.titleМаркетингові комунікації ветеринарної клініки Ексветen_US
dc.title.alternativeMarketing Communities of Veterinary Clinics Exveten_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Столярова В.Л. Реферат.pdf368,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.