Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14304
Назва: Розробка стратегії підвищення прибутковості підприємства
Інші назви: Strategy development of increasing the profitability of the enterprise
Автори: Куманова, К.В.
Бібліографічний опис: Куманова К. В. Розробка стратегії підвищення прибутковості підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за освітньою програмою «Економіка та стратегія розвитку підприємства» / К. В. Куманова; наук. кер. І. М. Танасюк; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 88 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: прибуток
підприємство
прибуток підприємства
управління прибутком стратегія
стратегія підприємства
стратегія управління
стратегічне управління
profit
enterprise
enterprise profit
strategy to improve profit
enterprise strategy
management strategy
strategic management
076 підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти поняття «прибутку» підприємства, охарактеризовано види та принципи формування стратегій підвищення прибутковості підприємств, а також детально розглянутий процес управління прибутком підприємства в рамках стратегічного підходу. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище ТОВ «Саратський завод продтоварів»: загальну діяльність та фінансово-господарську діяльність; рівень та динаміку прибутку підприємства; проведено SWOT- та PEST-аналіз, факторний аналіз та прогнозне оцінювання динаміки прибутку підприємства; проаналізовано тенденції розвитку галузі виробництва соків. Запропоновано реалізувати розроблену стратегію підвищення прибутку шляхом впровадження нового виду пакування продукції, а також придбання нового енергоємного обладнання.
Thesis deals with theoretical aspects of the concept of "profit" of the enterprise, the types and principles of formation of strategies to increase the profitability of enterprises, as well as the process of profit management of the enterprise within the strategic approach is considered in detail. Author analyzed internal and external environment of «Saratsky Foodstuffs Plant LLC»: general activity and financial, and economic activities; the level and dynamics of the company's profit; SWOT and PEST analysis, factor analysis and forecast assessment of the company's profit dynamics were performed; trends in the development of the juice industry are analyzed. It is proposed to implement the developed strategy to increase profits through the introduction of a new type of product packaging, as well as the purchase of new energy-intensive equipment.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Kumanova.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Куманова К.В. Реферат.pdf526,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.