Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14477
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрківський, О.Й.-
dc.date.accessioned2022-06-27T08:39:58Z-
dc.date.available2022-06-27T08:39:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЮрківський О.Й. Стратегія виходу підприємства на міжнародні ринки морозива (на прикладі АТ «Житомирський маслозавод») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 292 «Міжнародні економічні відносини» за освітньою програмою «Міжнародні економічні відносини» / О.Й.Юрківський; наук. кер. О.А.Єрмакова. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 116с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/ Yurkivskyi.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractвідносини». - Одеський національний економічний університет. - Одеса, 2021 р. Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є стратегія виходу підприємства АТ «Житомирський маслозавод» на міжнародні ринки морозива та процес її вдосконалення. У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування стратегії при експорті продукції, види стратегій, особливості функціонування ринку морозива Проаналізовано економічний стан підприємства за останні роки, експортну діяльність АТ «Житомирський маслозавод», здійснено SWOT аналіз. Запропоновано використання моделі соціальної відповідальності при обґрунтуванні перспективної стратегії підприємства на міжнародних ринках морозива. Визначено ключові чинники розвитку експортної географії морозива.en_US
dc.description.abstractThesis consists of three chapters. The object of the study is the strategy for the entry of the company JSC "Zhytomyr Dairy" into international markets of the freezing industry and the process of its improvement. Thesis considers the theoretical aspects of the formation of export strategy, types of strategies, features of the functioning of the ice cream market and FMCG.The economic condition of the enterprise for the last years, export activity of JSC “Zhytomyr Dairy” is analyzed, the SWOT analysis is carried out. The use of the model of social responsibility at substantiation of perspective strategy of the enterprise in the international markets of ice cream is offered. The key factors of development of export geography of ice cream are determined.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectміжнародний ринокen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectекспортна стратегіяen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectміжнародні ринки морозиваen_US
dc.subject292 міжнародні економічні відносиниen_US
dc.subjectinternational marketen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectexport strategyen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectinternational ice cream marketsen_US
dc.titleСтратегія виходу підприємства на міжнародні ринки морозива (на прикладі АТ «Житомирський маслозавод»)en_US
dc.title.alternativeThe strategy of the company to enter the international ice cream markets (on the example of JSC "Zhytomyr Dairy")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат_Юрквський.pdf522,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.