Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14481
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоячко, В.В.-
dc.date.accessioned2022-06-27T09:47:31Z-
dc.date.available2022-06-27T09:47:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБоячко В.В. Формування стратегії туристичного підприємства на засадах оцінювання джерел розвитку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності : спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ В.В.Боячко; наук. кер. І.О.Кузнецова. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 84с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Boiachko.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються основи формування стратегії розвитку туристичного підприємства. Доведено доцільність при формуванні стратегії виходити з процесного підходу та важливість проводження оцінювання джерел зростання. Проведена загальна характеристика діяльності туристичного галузі та підприємства «Sun Travel Plus». Оцінено вплив можливостей та погроз зовнішнього середовища на його розвиток з використанням матричного методу. Обґрунтовано з використанням матриці Ансоффа стратегічний напрям розвитку підприємства «Sun Travel Plus». Запропоновано відкриття інтернет-магазину. Доцільність запропонованої стратегії доведено за допомогою показників інвестиційної привабливості.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the basics of forming a strategy for the development of a tourist enterprise. The expediency of the strategy approach based on the process approach and the importance of assessing the sources of growth are proved. The general characteristic of activity of tourist branch and the Sun Travel Plus enterprise is carried out. The influence of opportunities and threats of the external environment on development with the use of the matrix method is estimated. The feasibility of the proposed measure and the proposed strategy has been proven through indicators of investment attractiveness.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуристичний бізнесen_US
dc.subjectтуристична галузьen_US
dc.subjectпроцесний підхідen_US
dc.subjectаналіз можливостейen_US
dc.subjectCOVID-19en_US
dc.subjectконкурентне середовищеen_US
dc.subjectматриця Ансоффаen_US
dc.subjectстратегічний напрямen_US
dc.subjectстратегія розвиткуen_US
dc.subjectдиверсифікаціяen_US
dc.subject073 менеджментen_US
dc.subjectтourism businessen_US
dc.subjecttourism industryen_US
dc.subjectprocess approachen_US
dc.subjectopportunity analysisen_US
dc.subjecttourism COVID-19en_US
dc.subjectcompetitive environmenten_US
dc.subjectAnsoff matrixen_US
dc.subjectstrategic directionen_US
dc.subjectdevelopment strategiesen_US
dc.subjectdiversificationen_US
dc.titleФормування стратегії туристичного підприємства на засадах оцінювання джерел розвиткуen_US
dc.title.alternativeFormation of strategy of the tourist enterprise on the basis of an estimation of sources of developmenten_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реф Боячко.pdf482,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.