Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14511
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКос, ОВ.-
dc.date.accessioned2022-06-29T07:41:08Z-
dc.date.available2022-06-29T07:41:08Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКос О.В. Формування стратегії розвитку підприємства роздрібної торгівлі палива : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності : спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ О.В.Кос; наук. кер. Ю.В.Карпенко. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 76с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Kos.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractмережа автозаправок «WOG». У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування та реалізації стратегії розвитку підприємства, зокрема досліджено сутність поняття "стратегія розвитку підприємства" Проаналізовано розвиток ринку пального України. Проведено аналіз конкурентної позиції компанії «WOG» на ринку Сформовано стратегію розвитку компанії «WOG» та запропоновано заходи щодо її реалізаціїen_US
dc.description.abstractDiploma thesis deals with theoretical aspects of the formation and implementation of enterprise development strategy. In particular, the essence of the concept of "enterprise development strategy" is investigated The development of the Ukrainian fuel market is analyzed. The analysis of WOG's competitive position in the market is carried out. WOG development strategy has been formed. Measures for its implementation are proposed-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectринок пального Україниen_US
dc.subjectстратегія розвиткуen_US
dc.subjectдерево цілейen_US
dc.subjectметод Ганттаen_US
dc.subjectдіаграма процесу здійснення програми PDPCen_US
dc.subject073 менеджментen_US
dc.subjectUkrainian fuel marketen_US
dc.subjectdevelopment strategyen_US
dc.subjectgoal treeen_US
dc.subjectGantt methoden_US
dc.subjectProcess Decision Program Charten_US
dc.titleФормування стратегії розвитку підприємства роздрібної торгівлі паливаen_US
dc.title.alternativeFormation of enterprise development strategy fuel retailen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Кос О.В..pdf337,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.