Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14536
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВеличко, О. В.-
dc.date.accessioned2022-07-06T07:00:40Z-
dc.date.available2022-07-06T07:00:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВеличко О. В. Шляхи вдосконалення стратегічного управління маркетинговою діяльністю готелю «Reikartz River Mykolayiv»: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Управління готельним та ресторанним бізнесом»/ О. В. Величко; наук. кер. С. Г. Нездоймінов. – Одеса: ОНЕУ, 2021. – 93 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Velychko.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У роботі розглядаються теоретико-методологічні основи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств готельного бізнесу. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури готельного підприємства «Reikartz River Mykolayiv», надано оцінку управління маркетинговою діяльністю в готелі. Розроблено алгоритм формування стратегії управління маркетинговою діяльністю готелю «Reikartz River Mykolayiv». Встановлено, що готелю слід застосовувати стратегію зростання, а для додаткових готельних послуг – стратегію обмеженого зростання та стабілізації. Запропоновано напрями диверсифікації господарської діяльності готелю за рахунок надання додаткових послуг.en_US
dc.description.abstractThe qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices. The paper considers the theoretical and methodological foundations of strategic management of marketing activities of hotel business enterprises. The analysis of economic activity and organizational structure of the hotel enterprise "Reikartz River Mykolayiv" is carried out, the estimation of management of marketing activity in hotel is given. An algorithm for forming the marketing management strategy of the Reikartz River Mykolayiv Hotel has been developed. It is established that the hotel should apply a growth strategy, and for additional hotel services - a strategy of limited growth and stabilization. The directions of diversification of economic activity of hotel at the expense of rendering of additional services are offered.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectстратегічне управлінняen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectготельний бізнесen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectstrategic managementen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjecthotel businessen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subject241 готельно-ресторанна справа-
dc.titleШляхи вдосконалення стратегічного управління маркетинговою діяльністю готелю «Reikartz River Mykolayiv»en_US
dc.title.alternative"Ways to improve the strategic management of marketing activities of the hotel" Reikartz River Mykolayiv ".en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат КР_Величко О.В..pdf421,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.