Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГригоращенко, В.В.-
dc.date.accessioned2022-07-06T08:52:56Z-
dc.date.available2022-07-06T08:52:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГригоращенко В. В. Маркетингове регулювання туристичних послуг в Одеському регіоні : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Економіка та організація туристичної діяльності»/ В. В. Григоращенко; наук. кер. В. С. Мартинова. – Одеса: ОНЕУ, 2021. – 94 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Hryhorashchenko.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ першому розділі кваліфікаційній роботи розглянуто теоретичні підходи дослідження маркетингового забезпечення розвитку регіонального туризму. У другому розділі зроблено оцінку умов формування попиту і пропозицій на регіональному ринку туристичних послуг. Проаналізовано існуючою маркетингову систему розвитку туризму в Одеському регіоні. У третьому розділі представлені пропозиції щодо удосконалення системи маркетингового забезпечення туристичної діяльності регіону. Обґрунтовано ефективність впровадження маркетингових заходів спрямованих на активізацію розвитку туризму в регіоні.-
dc.description.abstractIn the first section of the qualification work the theoretical approaches of research of marketing maintenance of development of regional tourism are considered. In the second section the estimation of conditions of formation of demand and offers in the regional market of tourist services is made. The existing marketing system of tourism development in the Odessa region is analyzed. The third section presents proposals for improving the system of marketing support for tourism in the region. The effectiveness of the implementation of marketing measures aimed at intensifying the development of tourism in the region is substantiated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуристичні послугиen_US
dc.subjectрегіональний туризмen_US
dc.subjectмаркетингове забезпеченняen_US
dc.subjectрекламно-маркетинговий бюджетen_US
dc.subjectтуристичний потікen_US
dc.subjectтуристичний збірen_US
dc.subject242 туризмen_US
dc.subjecttourist servicesen_US
dc.subjectregional tourismen_US
dc.subjectmarketing supporten_US
dc.subjectadvertising and marketing budgeten_US
dc.subjecttourist flowen_US
dc.subjecttourist tax.en_US
dc.titleМаркетингове регулювання туристичних послуг в Одеському регіоніen_US
dc.title.alternativeMarketing regulation of tourist services in the Odesa regionen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат.pdf145,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.