Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14544
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМацканюк, М.В.-
dc.date.accessioned2022-07-06T10:30:29Z-
dc.date.available2022-07-06T10:30:29Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМацканюк М. В. Підвищення конкурентоспроможності готелю шляхом покращення якості обслуговування: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою професійного спрямування «Управління та організація готельного та ресторанного бізнесу»/ М. В. Мацканюк; наук. кер. І. В.Лебедєв. – Одеса: ОНЕУ, 2021. – 69с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Matskaniuk.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractВипускна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – процес управління якістю послуг з метою підвищення конкурентоспроможності підприємств готельного господарства. У роботі розглядаються теоретичні аспекти … У даній дипломній роботі були розкриті такі поняття як гостинність, якість обслуговування, якість послуги, якість готельних послуг, Проаналізовано конкурентна середа готелю «Аркадія Плаза». В аналітичній частині досліджено конкурентоспроможність послуг готелю «Аркадія Плаза». Запропоновано визначення заходів з підвищення конкурентоспроможності послуг підприємств готельного господарства шляхомen_US
dc.description.abstractThesis consists of three chapters. Research object - the process of managing the quality of services in order to increase the competitiveness of the hotel industry. In this dissertation, such concepts as hospitality, quality of service, quality of service, quality of hotel services, and the competitive environment of the hotel Arcadia «Plaza» were analyzed. The analytical part examines the competitiveness of service provided by the hotel Arcadia «Plaza». The ways of increasing the competitiveness of the services of the hotel enterprises have been determined.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectконкурентна позиціяen_US
dc.subjectготельне господарствоen_US
dc.subjectякість обслуговуванняen_US
dc.subjectготельні послугиen_US
dc.subject241 готельно-ресторанна справаen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjecthotel industryen_US
dc.subjectorganization of hotel services.en_US
dc.titleПідвищення конкурентоспроможності готелю шляхом покращення якості обслуговуванняen_US
dc.title.alternativeIncreasing the competitiveness of the hotel business by improving the quality of serviceen_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Мацканюк.pdf568,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.