Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14619
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолодяева, А.О.-
dc.date.accessioned2022-07-19T09:59:27Z-
dc.date.available2022-07-19T09:59:27Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГолодяєва, Юлiя Вiталiївна Дистанцiйне обслуговування клiєнтiв в банках України : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 072 "Фiнанси, банкiвська справа та страхування" за освiтньою програмою "Мiжнародний банкiвський бiзнес" / Юлiя Вiталiївна Голодяєва ; наук. кер. Олена Степанiвна Сергєєва . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 78 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Holodiaieva.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі узагальнюються особливості використання цифрових технологій при банківському обслуговуванні фізичних осіб в України. Цифровізація світової економіки, що відбулася за останнє десятиліття, спричинила підвищення конкуренції на ринку фінансових послуг, змусивши банківську систему реагувати на нові виклики. Завдяки прогресу цифрових технологій фінансові послуги трансформуються та стають більше орієнтованими на клієнтів. Виникли банки, які працюють лише через мобільні додатки, а надавачі послуг інтернет-платежів розширилися та пропонують споживче кредитування. Використання цифрових технологій у банківській діяльності дозволить банкам поліпшити якість і прибутковість не лише від надання банківських послуг, а й від підвищення ефективності супутніх процесів, таких як управління персоналом, аналітична діяльність, забезпечення безпеки інформації тощо. На основі проведеного аналізу автором зроблені висновки, що для створення повноцінного ринку банківських послуг в умовах цифровізації в Україні доцільно було б вирішити проблеми, які постали перед даною сферою. Надані рекомендації щодо поліпшення банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк» стосовно підвищення стандартів якості обслуговування клієнтів, впровадження нових банківських продуктів, подальшого вдосконалення технологічного оснащення.en_US
dc.description.abstractThe paper summarizes the features of the use of digital technologies in banking services for individuals in Ukraine. The digitalisation of the global economy over the past decade has led to increased competition in the financial services market, forcing the banking system to respond to new challenges. With the advancement of digital technologies, financial services are being transformed and become more customer-oriented. Banks have emerged that operate only through mobile applications, and Internet payment service providers have expanded to offer consumer lending. The use of digital technologies in banking will allow banks to improve the quality and profitability not only of providing banking services, but also of improving the efficiency of related processes such as personnel management, analytical activities, information security and more. Based on the analysis, the author concluded that to create a full-fledged market for banking services in the context of digitalization in Ukraine, it would be appropriate to solve the problems facing this area. Recommendations for improving the banking services of individuals in JSC "Raiffeisen Bank" to improve quality standards of customer service, the introduction of new banking products, further improvement of technological equipment. During the research the following general methods were used: generalization and systematization; comparison; system analysis.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectбанкen_US
dc.subjectбанківські послугиen_US
dc.subjectринок банківських послугen_US
dc.subjectцифровізаціяen_US
dc.subjectінтернет – банкінгen_US
dc.subjectмобільний банкінгen_US
dc.subject072 фінанси, банківська справа та страхуванняen_US
dc.subjectbanken_US
dc.subjectbanking servicesen_US
dc.subjectbanking services marketen_US
dc.subjectdigitalizationen_US
dc.subjectinternet bankingen_US
dc.subjectmobile bankingen_US
dc.titleДистанційне обслуговування клієнтів в банках Україниen_US
dc.title.alternativeRemote customer service in Ukrainian banksen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат_Голодяева.pdf472,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.