Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14625
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБилєнок, А.Ю.-
dc.date.accessioned2022-07-21T06:31:20Z-
dc.date.available2022-07-21T06:31:20Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБилєнок, Єлизавета Анатолiївна Шляхи розвитку франчайзингових мереж туристичних агенцiй (на прикладi франчайзингової мережi агенцiй "Поїхали з нами" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього рiвня бакалавра : спец.242" Туризм" за освiтньою програмою " Туризм" / Єлизавета Анатолiївна Билєнок ; наук. кер. Ганна Костянтинiвна Бедрадiна. - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 73 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Bylienok.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ першому розділі проаналізовано наукові аспекти розвитку ринку послуг туристичних агенцій, теоретичні сутності та поняття франчайзингу, державний досвід розвитку франчайзингу у туризмі в Україні і організація діяльності провідних туристичних мереж України. У другому розділі охарактеризовано діяльність мережі агенцій «Поїхали з нами», проведено аналіз організаційно-економічної діяльності туристичної мережі та визначено особливості франчайзингової політики мережі агенцій «Поїхали з нами». Третій розділ містить шляхи розвитку появи нових агенцій мережі «Поїхали з нами». Запропоновано методи та напрями розвитку, сформовано та обґрунтовано заходи щодо вдосконалення франчайзингової діяльності туристичних агенцій «Поїхали з нами».en_US
dc.description.abstractThe first section analyzes the scientific aspects of the development of the travel agency services market, theoretical essences and concepts of franchising, state experience in the development of franchising in tourism in Ukraine and the organization of leading travel networks in Ukraine. The second section describes the activities of the network of agencies "Poikhaly z namy", analyzes the organizational and economic activities of the tourist network and identifies features of the franchise policy of the network of agencies "Poikhaly z namy". The third section contains ways to develop new agencies of the network "Poikhaly z namy". Methods and directions of development are offered, measures on improvement of franchising activity of travel agencies "Poikhaly z namy" are formed and proved.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуристична агенціяen_US
dc.subjectфранчайзингen_US
dc.subjectрозвиток мережіen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subject242 туризмen_US
dc.subjecttravel agencyen_US
dc.subjectfranchisingen_US
dc.subjectnetwork developmenten_US
dc.subjecttourismen_US
dc.titleШляхи розвитку франчайзингових мереж туристичних агенцій (на прикладі франчайзингової мережі агенцій «Поїхали з нами»)en_US
dc.title.alternativeWays of development of franchise networks of travel agencies (on the example of the franchise network of agencies "Poikhaly z namy")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_кваліфікаційної_роботи_Билєнок_Є_А_4зф10.pdf682,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.