Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14629
Назва: Розвиток програм внутрішнього освітнього туризму в Україні (на прикладі діяльності ПП «Туристична фірма «Бригантина»)
Інші назви: Development of internal educational tourism programs in Ukraine (on the basis of activity of the Private Enterprise "Travel company" Brigantina")
Автори: Герасименко, К.О.
Бібліографічний опис: Герасименко, Катерина Олександрiвна Розвиток програм внутрiшнього освiтнього туризму в Українi(на прикладi дiяльностi ПП Турфiрма "Бригантина" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього рiвня бакалавра: спец.242 "Туризм"за освiтньою програмою " Туризм" / Катерина Олександрiвна Герасименко ; наук. кер. Наталя Степанiвна Мартинова . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 103 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: туристичний продукт
продуктова політика
туристичний оператор внутрішнього туризму
асортимент туристичних послуг
освітній туризм
242 туризм
tourist product
product policy
product policy
domestic tourism operator
range of tourist services
educational tourism
Короткий огляд (реферат): В роботі визначено теоретичні засади змісту турпродукту як результату діяльності туристичних компаній, основні принципи їхньої продуктової політики в сучасних умовах господарювання та особливості управління асортиментом туристичних послуг. Розглянуто специфічні риси освітнього туризму як інноваційного напряму в продуктовій політиці. Визначено особливості організації освітніх подорожей, зокрема, професійно-орієнтованих програм та програм стажування. Проведено дослідження діяльності туристичного оператору ПП «Туристична фірма «Бригантина» на ринку послуг внутрішнього туризму в Україні. Надано коротку характеристику турфірми та проаналізовано її фінансово-економічна діяльність. Проведений аналіз маркетингової діяльності за основними елементами комплексу маркетингу: продукт, ціна, просування, комунікації. Здійснено ґрунтовне дослідження продуктів внутрішнього туризму. Надано оцінку стану ринку освітнього туризму в Україні в розрізі подорожей із службовою, діловою та освітньою метою; зроблено акцент на професійно-орієнтованих турах та програмах стажування для учнівсько-студентської молоді за напрямом «Освіта в індустрії туризму». Оцінено можливості турфірми у розвитку програм внутрішнього освітнього туризму та популяризації внутрішнього туризму і масового туристичного руху, в першу чергу, серед молоді. За результатами пропозицій програм навчально-професійних подорожей на ринку освітнього туризму в Україні обґрунтовано перспективи розвитку програм внутрішнього освітнього туризму в регіонах України. Визначена роль таких туристичних продуктів для діяльності та продуктової політики ПП «Туристична фірма «Бригантина». Також запропоновано програму нового туру в асортимент туристичних послуг турфірми та заходи щодо його просування та організації продажу.
Diploma thesis identifies the theoretical foundations of tourist product content as a result of tourism enterprises activity, defines the basic principles of their product policy in modern business conditions and features of managing the tourist services range. The specific features of educational tourism as an innovative direction in the product policy of travel companies are considered. The peculiarities of the organization of educational trips by tourist enterprises managers, in particular, professionally-oriented programs and internship programs are determined. There was conducted a study of the tour operator PE "Travel Company" Brigantina" activity in the market of domestic tourism services in Ukraine. A brief description of the Company is given. There was analyzed it`s financial and economic activity. The analysis of marketing activity of travel agency on the basic elements of a complex of marketing is carried out (product, price, promotion, presentation). A thorough study of domestic tourism products of the Travel Company was carried out. An assessment of the educational tourism market condition in Ukraine in terms of travel for business and educational purposes was done. Emphasis is placed on professionally-oriented tours and internship programs for students in the field of "Education in the tourism industry." The possibilities of PE "Travel company" Brigantina" in the development of domestic educational tourism programs and the promotion of domestic and mass tourism, especially among young people, were assessed. According to the results of the educational and professional travel programs proposal in Ukrainian educational tourism market there were substantiated the prospects for the development of domestic educational tourism programs in the regions of Ukraine. The role of these tourist products for the activity and product policy of PE "Travel company" Brigantina" is determined. There are offered the new tour program in the Company`s tourist services range and developed an actions for its promotion and organization of sales as well.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Gerasimenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат Герасименко К.О..pdf499,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.