Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономарь, О.О.-
dc.date.accessioned2022-07-21T10:13:37Z-
dc.date.available2022-07-21T10:13:37Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПономарь, Олександр Олександрович Пiдвищення конкурентоспроможностi туристичної фiрми : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Туризм" програмою / Олександр Олександрович Пономарь ; наук. кер. Iрина Володимирiвна Давиденко. - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 67 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Ponomar.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – процес забезпечення конкурентоспроможності туристичної фірми. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів підвищення конкурентоспроможності туристичної фірми «Л-Тур Одеса». Метою роботи є аналіз конкурентоспроможності туристичної фірми «Л-Тур Одеса» та визначення пропозицій щодо її підвищення. У роботі проаналізовано основні поняття та сутність конкурентоспроможності, розглянуто методи її оцінки. Аналізується діяльність туристичної фірми «Л-Тур Одеса», оцінюється рівень її конкурентоспроможності. Пропонується розробка нового туристичного продукту та маркетингові заходи просування послуг тур фірми «Л-Тур Одеса». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження нового туристичного продукту у діяльність тур фірми «Л-Тур Одеса».en_US
dc.description.abstractThe qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of the research is the process of ensuring the competitiveness of the travel agency. The subject of the research is a set of theoretical and practical aspects of increasing the competitiveness of the travel company "L-Tour Odesa". The aim is to research analysis of the competitiveness of the travel company "L-Tour Odesa" and determination of proposals for its increase. The basic concepts and essence of competitiveness are analyzed in the work, methods of its estimation are considered. The activity of the travel company "L-Tour Odesa" is analyzed, the level of its competitiveness is estimated. Development of a new tourist product and marketing activities to promote the services of the travel company "L-Tour Odesa" are offered. According to the results of the study, the expediency of introducing a new tourist product in the activities of the travel company "L-Tour Odesa" is substantiated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectтуристична фірмаen_US
dc.subjectтуристична послугаen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subject242 туризмen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjecttravel companyen_US
dc.subjecttourist serviceen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.titleПідвищення конкурентоспроможності туристичної фірмиen_US
dc.title.alternativeIncreasing the competitiveness of the travel agencyen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Пономарь О.О..pdf361,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.