Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14638
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРепецька, А.Ю.-
dc.date.accessioned2022-07-21T10:24:01Z-
dc.date.available2022-07-21T10:24:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРепецька, Анастасiя Юрiївна Удосконалення маркетингової дiяльностi туристичного пiдприємства( на прикладi тур фiрми"Iмперiя-Тур ВIП Клуб" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Туризм" / Анастасiя Юрiївна Репецька ; наук. кер. Iрина Володимирiвна Давиденко. - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 94 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Repetskaya.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – процес здійснення маркетингової діяльності туристичними підприємствами. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних аспектів удосконалення маркетингової діяльності туристичної фірми «Імперія-Тур Віп Клуб». Метою роботи є дослідження маркетингової діяльності туристичної фірми «Імперія-Тур Віп Клуб» та розробка напрямів щодо її вдосконалення. У роботі проаналізовано загальні поняття та особливості маркетингової діяльності підприємств сфери туризму. Аналізується стан господарської та маркетингової діяльності туристичної фірми «Імперія-Тур Віп Клуб». Оцінюється ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності туристичної фірми «Імперія-Тур Віп Клуб». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологій.en_US
dc.description.abstractThe qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of the research is the process of marketing activities of tourist enterprises. The subject of the research is a set of theoretical and practical foundations of improving the marketing activities of the travel agency «Empire-Tour VIP Club». The aim is to research the marketing activities of the travel agency «Empire-Tour VIP Club» and to develop directions for their improvement. In this work the general concepts and essence of marketing activity in the tourist enterprises are analyzed. The state of economic and marketing activity of the travel agency «Empire-Tour VIP Club» is analyzed. The effectiveness of the proposed measures to improve the marketing activities of the travel agency «Empire-Tour VIP Club» is evaluated. The results of the study formulated the feasibility of the implementation of the above measures. It analyzes its efficiency, taking into account the development of modern marketing communication technologies.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectтуристична фірмаen_US
dc.subjectтуристична послугаen_US
dc.subject242 туризмen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjecttravel agencyen_US
dc.subjecttourist serviceen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми «Імперія – Тур Віп Клуб»)en_US
dc.title.alternativeImproving the marketing activities of the tourist enterprise (on the example of the travel agency "Empire - Tour VIP Club")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Репецька А.Ю..pdf361,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.