Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14658
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАргінська, Л.Д.-
dc.date.accessioned2022-07-25T08:03:11Z-
dc.date.available2022-07-25T08:03:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationАргiнська, Лєйля Дiляверiвна Розробка рекомендацiй щодо удосконалення маркетингової товарної полiтики ПАТ "ЕННI ФУДЗ"на ринку харчових концентратiв : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Лєйля Дiляверiвна Аргiнська ; наук. кер. Юрiй Миколайович Сотнiков . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 78 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Arhinska.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – публічне акціонерне товариство «Енні Фудз» міста Одеса. У роботі розглядаються теоретичні та методичні аспекти формування товарної політики, основні умови проведення товарної політики на підприємстві. Проаналізовано маркетингове середовище ПАТ «Енні Фудз», виявлена оцінка та конкурентоспроможність підприємства. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення товарної політики підприємства, зокрема виявлення напрямків розширення асортименту та удосконалення існуючого продукту.en_US
dc.description.abstractThe bachelor qualification work consists of three sections. Object of study - public jointstock company "Enni Foods" of Odessa. The work deals with the theoretical and methodological aspects of product policy formation, the main conditions for conducting product policy at the enterprise. Author analysis marketing environment of PJSC "Enni Foods", identified assessment and competitiveness of the enterprise. Recommendations for improving the product policy of the enterprise, in particular, identifying areas for directions of expanding the range and improving the existing product.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтоварна політикаen_US
dc.subjectасортиментen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectпродуктen_US
dc.subjectSWOT-аналізen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectproduct policyen_US
dc.subjectrangeen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectproducten_US
dc.subjectSWOT-analysisen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.titleРозробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової товарної політики ПАТ «ЕННІ ФУДЗ» на ринку харчових концентратівen_US
dc.title.alternativeDevelopment of recommendations for improving the marketing product policy of PJSC “ENNI FOODS” in the market of food concentratesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Аргинская Л.Д..pdf638,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.