Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14667
Назва: | Чинники психологічної готовності студентів психологів до реалізації професійної діяльності |
Інші назви: | Factors of psychological readiness of psychology students to implement |
Автори: | Петросян, О.О. |
Бібліографічний опис: | Петросян, Ольга Олександрiвна Чинники психологiчної готовностi до професiйної готовностi до професiйної дiяльностi студентiв психологiв : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Ольга Олександрiвна Петросян ; наук. кер. Олена Володимирiвна Богач . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 79 с. |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | готовність психологічна готовність професійна придатність професійна діяльність студенти 053 психологія readiness psychological readiness professional readiness professions-activity students |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні аспекти психологічної готовності студентів до реалізації професійної діяльності. Проведений теоретичний аналіз поняття «психологiчна готовність» майбутніх психологів до професійної діяльності у вітчизняних та зарубіжних наукових дослідженнях дозволив встановити, що у широкому розумінні воно визначається як позитивна настанова особистості на майбутню діяльність і є одним із критеріїв результативності навчально-професійної підготовки у ЗВО.
Встановлено умови, що перешкоджають формуванню психологічної готовності здобувачів до майбутньої професійної діяльності. Це психологічні особливості студентського віку (недостатньо розвинута здатність поєднувати ближню та віддалену перспективу; незавершеність розвитку функції планування; суперечності і невпорядкованість різних аспектів «Я»; невміння розмежовувати можливе і бажане) та особливості побудови сучасної системи вищої освіти. The qualification work of the bachelor consists of two sections. The subject of the research is psychology readiness as a component of professional activity of future psychologists. The theoretical analysis of the concept "psychological readiness" of a future psychologist for professional activity in domestic and foreign scientific researches has allowed to establish, that in a broad sense it is defined as a positive attitude of a person to the future activity and is one of the criteria of the effectiveness of educational and professional training in the educational and vocational training. The conditions that interfere with the formation of psychological readiness of the students for the future professional activity have been established. These psychological peculiarities of the students' age (insufficiently developed ability to combine a short- and long-term perspective; incompleteness of the development of planning functions; The peculiarities of the establishment of the current system of higher education. |
Опис: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/Petrosian.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
РЕФЕРАТ Петросян (1).pdf | 380,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.