Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШинкаренко, А.В.-
dc.date.accessioned2022-07-27T09:11:05Z-
dc.date.available2022-07-27T09:11:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationШинкаренко, Анна Володимирiвна Сучаснi особливостi кiберкомунiкацiї серед учнiвської молодi : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтноього ступеня бакалавр зi спец. "053 Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Анна Володимирiвна Шинкаренко ; наук. кер. Ю. О. Асєєва . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 88 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Shynkarenko1.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаются особливості кіберкомунікації серед молодого покоління. Розглянуто світові тенденденції використання кіберпростору молодими особами. Предметом дослідження стали психологічні особливості кіберкомунікативної адикції серед учнівської молоді. Проаналізовано сучасні теоретико-методологічні та науково-практичні дослідження щодо основних понять повязаних із Інтернетом, кіберпростором, ґаджетами та іншими електроними девайсами. В результаті емпіричного дослідження визначено, низький рівень кіберкомунікативної залежності був характерний для 42,18 % опитаних, середній рівень виявлено у 29,31% опитаних, високий – у 28,50 % опитаних. Практичне значення роботи полягає в тому, що матеріали дослідження можуть бути використані в наукових цілях, а також при професійній підготовці практичних психологів.en_US
dc.description.abstractThe final qualifying work consists of two sections. The peculiarities of cybercommunication among the younger generation are considered in the work. Global trends in the use of cyberspace by young people are considered. The subject of the study was the psychological features of cybercommunicative addiction among young students. Modern theoretical-methodological and scientific-practical research on the basic concepts related to the Internet, cyberspace, gadgets and other electronic devices is analyzed. The empirical study determined that the low level of cybercommunicative dependence was characteristic of 42.18% of respondents, the average level was found in 29.31% of respondents, high - in 28.50% of respondents. The practical significance of the work is that the research materials can be used for scientific purposes, as well as in the training of practical psychologists.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectкіберпростірen_US
dc.subjectкіберадикціїen_US
dc.subjectкіберкомунікаціїen_US
dc.subjectІнтернет мережаen_US
dc.subjectмолодьen_US
dc.subject053 психологіяen_US
dc.subjectcyberspaceen_US
dc.subjectcyberraddiationen_US
dc.subjectcybercommunicationsen_US
dc.subjectInterneten_US
dc.subjectyouthen_US
dc.titleСучасні особливості кіберкомунікації серед учнівської молодіen_US
dc.title.alternativeModern features of cyber communication among studentsen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕФЕРАТ Шинкаренко А.В..pdf404,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.