Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14857
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалан, Л.В.-
dc.contributor.authorHalan, L.-
dc.date.accessioned2022-08-17T08:35:40Z-
dc.date.available2022-08-17T08:35:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifierJEL Classification: L100, L120, D400, D410-
dc.identifier.citationГалан Л.В. Забезпечення реалізації конкурентних стратегій оператора телекомунікацій / Л.В. Галан // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Одеса : ОНЕУ, 2022. – № 1 - 2 (290 - 291). – С. 88 – 94.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14857-
dc.description.abstractВ статті розглянуті теоретичні аспекти щодо використання конкуретних стратегій оператора телекомунікацій та виділено конкурентні стратегії для забезпечення їх реалізації в діяльності оператора телекомунікацій України. Використовувалась методика системного аналізу, з питань визначення основних понять конкурентних стратегій, а також характеристика діяльності оператора телекомунікацій. В статті виділені переваги та недоліки конкурентних стратегій підприємства. Також для того, щоб побачити вплив тих чи інших факторів на соціально-економічний розвиток оператора зв’язку в сучасних умовах, було сформовано SWOT – аналіз діяльності оператора лідера України, а саме, компаній «ПрАТ Київстар». Результатом є забезпечення успішної реалізації обраних конкурентних стратегій в діяльності оператора телекомунікацій, які формують конкурентні позиції на ринку та подальший розвиток оператора мобільного зв’язку. Практичне використання виділених конкурентних стратегій в діяльності оператора телекомунікацій забезпечить гідні конкурентні позиції на ринку та подальшу позитивну перспективу в діяльності оператора мобільного зв’язку ПрАТ Київстар.en_US
dc.description.abstractThe article considers the theoretical aspects of the use of competitive strategies of the telecommunications operator and identifies competitive strategies to ensure their implementation in the activities of the telecommunications operator of Ukraine. The method of system analysis was used to determine the basic concepts of competitive strategies, as well as the characteristics of the telecommunications operator. The article highlights the advantages and disadvantages of competitive strategies of the enterprise. Also, in order to see the impact of certain factors on the socio-economic development of the telecommunications operator in modern conditions, a SWOT was formed - an analysis of the operator of the leader of Ukraine, namely, "Kyivstar". The result is the successful implementation of selected competitive strategies in the activities of the telecommunications operator, which form a competitive position in the market and the further development of the mobile operator. The practical use of selected competitive strategies in the activities of the telecommunications operator will ensure a decent competitive position in the market and further positive prospects in the activities of the mobile operator Kyivstar. It should be noted that the integrated use of competitive strategies will have a positive impact on the priorities of telecommunications: improving the quality of telecommunications services, implementation of services (5G) through efficient use of spectrum in active and promising radio bands, competition in the telecommunications market and consumer rights. The competitive strategies highlighted in the article will help the operator of Kyivstar PJSC to move from the market position it has to the desired one. This is done by adapting to external forces: competition, market changes, technology development, as well as by identifying and bringing the company's resources in line with the opportunities that will open up to the telecommunications operator. The correct choice of competitive strategies will ensure the further development of the mobile operator Kyivstar, will have a positive impact on the stable development of its activities, as well as increase the competitiveness of the operator in the telecommunications market of Ukraine.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectоператорen_US
dc.subjectсфера телекомунікаційen_US
dc.subjectконкурентні стратегіїen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectдіяльністьen_US
dc.subjectреалізаціяen_US
dc.subjectперспективиen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectoperatoren_US
dc.subjecttelecommunicationsen_US
dc.subjectcompetitive strategiesen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectactivitiesen_US
dc.subjectimplementationen_US
dc.subjectprospectsen_US
dc.titleЗабезпечення реалізації конкурентних стратегій оператора телекомунікаційen_US
dc.title.alternativeSecuring the implementation of competitive strategies of a telecommunication operatoren_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doiDOI: 10.32680/2409-9260-2022-1-2-290-291-88-94-
Розташовується у зібраннях:№ 1-2 (290-291)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
88-94.pdf607,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.