Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1485
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрлик, О.В.-
dc.contributor.authorОрлик, О.В.-
dc.contributor.authorOrlyk, O.-
dc.date.accessioned2014-05-19T20:29:39Z-
dc.date.available2014-05-19T20:29:39Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationОрлик О. В. Кейс-метод і особливості його застосування при підготовці фахівців у ВНЗ / О. В. Орлик // Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі: зб. наук. праць. – Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2012. - Вип. VII. – С. 128-135.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1485-
dc.description.abstractВ статті відмічається, що мета навчання у ВНЗ полягає у підготовці висококваліфікованих фахівців зі знаннями, уміннями й навичками, які забезпечать їм конкурентоспроможність на ринку праці. Знань стало так багато, а професійні навички стали настільки різноманітними, що їх неможливо передати в повному обсязі в межах традиційних методів. У зв’язку з цим автором статті розглядаються особливості застосування у системі вищої освіти кейс-методу або методу ситуаційного навчання.ru_RU
dc.description.abstractВ статье отмечается, что цель обучения в ВУЗе заключается в подготовке высококвалифицированных специалистов со знаниями, умениями и навыками, которые обеспечат им конкурентоспособность на рынке труда. Знаний стало так много, а профессиональные навыки стали настолько разнообразными, что их невозможно передать в полном объеме в пределах традиционных методов. В связи с этим автором статьи рассматриваются особенности применения в системе высшего образования кейс-метода или метода ситуационного обучения.-
dc.description.abstractThe article notes that the purpose of learning in higher education system is to prepare qualified professionals with the knowledge, skills and abilities that allow them to compete in the labor market. Knowledge has become so much, and skills have become so diverse that it is impossible to convey them fully within traditional methods. In this regard, the author of the article discusses the features of application the case-method, or situational training, in the higher education system.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавничий відділ НМетАУru_RU
dc.subjectкейс-методru_RU
dc.subjectвиди кейсівru_RU
dc.subjectетапи створення кейсівru_RU
dc.subjectфази роботи над кейсамиru_RU
dc.subjectкейс-методru_RU
dc.subjectвиды кейсовru_RU
dc.subjectэтапы создания кейсовru_RU
dc.subjectфазы работы на кейсамиru_RU
dc.subjectcase methodru_RU
dc.subjectthe types of casesru_RU
dc.subjectthe steps for creating casesru_RU
dc.subjectthe phases of work on casesru_RU
dc.titleКейс-метод і особливості його застосування при підготовці фахівців у ВНЗru_RU
dc.title.alternativeКейс-метод и особенности его применения при подготовке специалистов в ВУЗru_RU
dc.title.alternativeThe case method and the features of its application in preparing the specialists in the higher education systemru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.