Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14920
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакась, С.О.-
dc.date.accessioned2022-09-08T12:12:55Z-
dc.date.available2022-09-08T12:12:55Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationОбгрунтування проєкту розвитку товарного асортименту : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка пiдприємства та ОПД" / Сергiй Олегович Макась ; наук. кер. Олександр Сергiйович Лiтвiнов . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 88 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Makas.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглянуто поняття технічних і організаційних нововведень, діяльність щодо розширення асортименту та номенклатури українських підприємств, показники економічної ефективності інновацій та способи підвищення ефективності діяльності щодо розширення номенклатурних позицій та асортименту на підприємствах у різних сферах. Розглянуто номенклатурні позиції компанії, попередня та поточна стратегія підприємства та актуальні способи для просування товару і його збуту на ринку. Виділено слабкі та сильні сторони підприємства та на іх основі розроблені заходи щодо розширення асортименту та номенклатурних позицій для покращення конкурентоспроможності.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the concept of technical and organizational innovations, activities to expand the range and range of Ukrainian enterprises, indicators of economic efficiency of innovation and ways to increase the efficiency of activities to expand the range and range of enterprises in various fields. The nomenclature positions of the company, previous and current strategy of the enterprise and actual ways to promote the product and its sale on the market are considered. The weaknesses and strengths of the company are highlighted and on their basis measures are developed to expand the range and nomenclature positions to improve competitiveness.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectрозвиток асортиментуen_US
dc.subjectноменклатурні позиціїen_US
dc.subjectаналітичні данніen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectприбутокen_US
dc.subjectдохідen_US
dc.subject076 підприємництво, торгівля та біржова діяльністьen_US
dc.subjectassortment developmenten_US
dc.subjectnomenclature positionsen_US
dc.subjectanalytical dataen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectprofiten_US
dc.subjectincomeen_US
dc.titleОбґрунтування проекту розвитку товарного асортиментуen_US
dc.title.alternativeSubstantiation of the project of product range developmenten_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Макась.pdf118,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.