Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14974
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаркуша, Ю.О.-
dc.contributor.authorМарушевська, В. В.-
dc.contributor.authorHarkusha, Yu.-
dc.contributor.authorMarushevska, V.-
dc.date.accessioned2022-09-16T07:02:29Z-
dc.date.available2022-09-16T07:02:29Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifierУДК 336.71-
dc.identifierJEL Classification: G210-
dc.identifier.citationГаркуша Ю. О. Розвиток роздрібного банківського бізнесу в Україні / Ю. О. Гаркуша, В. В. Марушевська // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Одеса : ОНЕУ, 2022. – № 5-6 (294-295). – С. 15-20.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14974-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні та практичні основи процесу управління роздрібним бізнесом банків України. Детально проаналізовано основні тенденції розвитку ринку роздрібних банківських послуг за основними напрямками. Визначено проблеми управління роздрібним бізнесом банків. За результатами аналізу стану ринку роздрібних банківських послуг запропоновано покращувати якість дистанційного банківського обслуговування клієнтів, оскільки цифровізація є рушійною силою в сучасному веденні бізнесу, крім цього варто підвищувати надійність банківських ресурсів та формувати якісний кредитний портфель, шляхом вдосконалення процедури визначення кредитоспроможності позичальника.en_US
dc.description.abstractWith the active functioning of the retail banking market and increasing competition between financial institutions in the monetary sphere of the economy, domestic banks are beginning to pay more attention to communication with customers and their level of satisfaction with banking services. In the course of customer service, banks are constantly improving financial services, introducing new banking products and their marketing mechanisms, including in the retail banking business, as this segment of the banking market can be considered the most profitable. The article considers the theoretical and practical foundations of the process of managing the retail business of Ukrainian banks. The main trends in the development of the retail banking services market in the main areas are analyzed in detail. The main problems of managing the retail business of banks are identified. According to the analysis of the retail banking market, it is proposed to improve remote customer service, as digitalization is a driving force in modern business, in addition, increase the reliability of banking resources and create a quality loan portfolio by improving the borrower's creditworthiness.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectбанківська діяльністьen_US
dc.subjectроздрібний бізнесen_US
dc.subjectкредитen_US
dc.subjectдепозитen_US
dc.subjectбанківський продуктen_US
dc.subjectbankingen_US
dc.subjectretail businessen_US
dc.subjectcrediten_US
dc.subjectdepositen_US
dc.subjectbanking producten_US
dc.titleРозвиток роздрібного банківського бізнесу в Україніen_US
dc.title.alternativeDevelopment of retail banking business in Ukraineen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doiDOI:10.32680/2409-9260-2022-5-6-294-295-15-20-
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи
№ 5-6 (294-295)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15-20.pdf377,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.