Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15075
Назва: Шляхи використання iнструментiв SMM в зовнiшньоекономiчнiй дiяльностi пiдприємства ( на прикладi "ЮГ металлПлюс")
Інші назви: Ways to use SMM tools in foreign economic activity of the enterprise (on the example of" YUGMETALLPLUS ")
Автори: Трофімова, М.В.
Бібліографічний опис: Шляхи використання iнструментiв SMM в зовнiшньоекономiчнiй дiяльностi пiдприємства ( на прикладi "ЮГ металлПлюс") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 292 "Мiжнароднi економiчнi вiдносини " за освiтньою програмою "Мiжнародна економiка" / Марiя Владиславiвна Трофiмова ; наук. кер. Ольга Анатолiївна Єрмакова. - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 85 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: зовнішньоторговельна діяльність підприємства
ринок модульного будівництва
SWOT–аналіз
інтернет-маркетинг
SMM в зовнішньоекономічній діяльності
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є використання інструментів SMM в зовнішньоекономічній діяльності підприємства та процес їх вдосконалення. У роботі розглядаються теоретичні аспекти використання сучасних інструментів інтернет-маркетингку у зовнішньоекономічній діяльності підприємства, розглянуто поняття та особливості використання інтернет-технологій для підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства, особливості використання інструментів SMM у маркетинговій діяльності українських підприємств на зовнішніх ринках, підходи до оцінки інструментів SMM-технологій у зовнішньоекономічній діяльності підприємств. Проаналізовано зовнішньоекономічну діяльність підприємства, проведено аналіз використання інструментів інтернет-маркетингу ТОВ "ЮГМеталПлюс" у зовнішньоекономічній дяльності, а також аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ТОВ "ЮГМеталПлюс". Запропоновано заходи з удосконалення стратегії та системи інструментів для ефективного просування бізнесу ТОВ «ЮГМЕТАЛЛПЛЮС» у соціальних мережах , а також сформульовано практичні рішення SMM в зовнішньоекономічній діяльності ТОВ «ЮГМЕТАЛЛПЛЮС».
The bachelor's thesis consists of three sections. The object of research is the use of SMM tools in the foreign economic activity of the enterprise and the process of their improvement. The paper considers theoretical aspects of using modern Internet marketing tools in foreign economic activity of the enterprise, considers the concepts and features of using Internet technologies to increase the efficiency of foreign economic activity, features of SMM tools in marketing activities of Ukrainian enterprises in foreign markets, approaches to SMM tools. technologies in foreign economic activity of enterprises. 7 The foreign economic activity of the enterprise is analyzed, the analysis of the use of Internet marketing tools of YUGMetalPlus LLC in foreign economic activity is carried out, as well as the analysis of the external and internal environment of YUGMetalPlus LLC. Measures to improve the strategy and system of tools for effective business promotion of YUGMETALLPLUS LLC in social networks are proposed, as well as practical SMM solutions in the foreign economic activity of YUGMETALLPLUS LLC are formulated.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Trofimova.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Трофімова_Реферат.pdf273,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.