Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15160
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМамедова, А.У.-
dc.contributor.authorMamedova, A.-
dc.date.accessioned2022-10-05T07:45:27Z-
dc.date.available2022-10-05T07:45:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifierУДК 338-
dc.identifierJEL Classification: М 110-
dc.identifier.citationМамедова А. У. Науково обгрунтоване управління стратегічними змінами на підприємствах як шлях підвищення ефективності / А. У. Мамедова // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – № 3 (266). – С. 126-139.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15160-
dc.description.abstractУ статті розглядається питання про підвищення ефективності управління стратегічними змінами підприємств,що містять науково-обгрунтовані методи. Автор дослідила ступінь рентабельності та впливу ефективного управління підприємствами на виробництво з теоретичної та практичної точки зору. Відповідно до цього напрямку, в статті було обрано і виділено кілька факторів. Крім цього, в дослідженні підвищення ефективності стратегічних змін широко пояснються статистичним матеріалом та виділеними етапами. Відзначена відповідальність керівників підприємств за стратегічні зміни. Відзначається, що в умовах світової фінансової кризи, питання комплексного вивчення і дослідження проблем управління стратегічними змінами виявляються відокремленістю і складністю управління підприємствами обробної промисловості.Підкреслюється, що важливими складовими частинами системи управління стратегічними змінами на підприємствах обробної промисловості є організаційні та інноваційні зміни. Для виявлення основних шляхів підвищення ефективності управління стратегічними змінами на підприємствах, виділені окремі складові – організаційні та інноваційні зміни, з тієї причини, що вони є вирішальними в загальній системі управління стратегічними змінами. Важлива мета стратегічних організаційних та інноваційних змін полягає в участі радикальних змін на підприємствах, до яких відносяться: конкуренція – конкуренція в багатьох сферах означає, що споживачі отримують якісне обслуговування, кращу якість та широкий асортимент товарів; конкуренція відбувається на глобальному рівні, і покупці можуть отримувати будь-які товари на зовнішньому ринку; сучасна інформаційна технологія, що істотно впливає на те, як виробляються товари, як протікає внутріфірмове управління в логістичній системі; інноваційність також робить істотний вплив на формування нових товарів і визначає їх місце на нових ринках та ін. Все це свідчить про те, що підприємства обробної промисловості здатні досягати свої інноваційні стратегічні цілі. З цією метою, керівники підприємств обробної промисловості в частині досягнення стратегічних інноваційних цілей повинні активно регулювати свої витрати на технологічну інноваційнупродукцію протягом усього періоду діяльності підприємств обробної промисловості.en_US
dc.description.abstractThe article deals with the issues of improving the efficiency of managing strategic changes in enterprises through scientifically-based management methods. The author investigated the degree of profitability and the impact of effective management of enterprises on production from theoretical and practical points of view. According to this division, several factors were selected and highlighted in the article. Also in the article, the increase in the effectiveness of strategic changes was widely explained by the tables and stages. The responsibility of enterprise managers for strategic change was noted. It is noted that in the context of the global financial crisis, the issues of comprehensive study and research of the problems of managing strategic changes, which are revealed by the isolation and complexity of managing manufacturing enterprises. It is emphasized that important constituent parts of the strategic change management system in manufacturing enterprises are organizational and innovative changes.To identify the main ways to improve the management of strategic changes in enterprises, we have been divided into separate blocks – organizational and innovative changes, for the reason that they are crucial in the overall system of management of strategic changes. An important goal of strategic organizational and innovative changes is to participate in radical changes of an enterprise, which include: competition — competition in many areas means that consumers receive quality service, better quality and a wider range ofproducts; competition occurs at the global level, and buyers can buy any goods on the foreign market; modern information technology significantly affects the way goods are produced, how intrafirm management takes place in the logistic system; innovation also has a significant impact on the formation of new products and their place in new markets, etc. All this indicates that manufacturing enterprises are able to achieve their innovative strategic goals. To this end, the heads of manufacturing companies in the achievement of strategic innovation goals should actively regulate their expenditures on technological innovation products throughout the entire period of activity of manufacturing enterprises.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectсистема управлінняen_US
dc.subjectконкурентоспроможні стратегічні зміниen_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectкоефіцієнт корисної діїen_US
dc.subjectконцепція управлінняen_US
dc.subjectреорганізаціяen_US
dc.subjectзміни на підприємствахen_US
dc.subjectсontrol systemen_US
dc.subjectcompetitive strategic changesen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjectoperating concepten_US
dc.subjectreorganizationen_US
dc.subjectchanges in enterprisesen_US
dc.titleНауково обгрунтоване управління стратегічними змінами на підприємствах як шлях підвищення ефективностіen_US
dc.title.alternativeScientifically justified management of strategic changes in enterprises as a way to improve efficiencyen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doiDOI: 10.32680/2409-9260-2019-3-266-126-139-
Розташовується у зібраннях:№ 3 (266)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126-139.pdf559,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.