Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15272
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГордієвська, Є.І.-
dc.date.accessioned2022-10-18T08:29:35Z-
dc.date.available2022-10-18T08:29:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationУправлiння маркетинговою дiяльнiстю пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Єлизавета Iванiвна Гордiєвська ; наук. кер. Ганна Олександрiвна Москалюк . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 70 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Hordiievska.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства, зокрема сутність понять «маркетинг» та «маркетингова суміш», а також процес управління маркетинговою діяльністю та методи розробки сучасних тенденцій. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність та маркетингове середовище ПП «КБ Теплоенерго». Запропоновано заходи з удосконалення управління маркетинговою діяльністю ПП «КБ Теплоенерго», що полягають у використанні інструментів маркетингового залучення, які є ефективними та економічно доцільними.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the the theoretical aspects of marketing management of the enterprise, in particular the essence of the concepts of "marketing" and "marketing mix", as well as the process of marketing management and methods of developing modern trends. Author analysis the financial and economic activity and marketing environment of PE "KB Teploenergo" The measures on improvement of marketing activity management of "KB Teploenergo", which consist in use of marketing attraction tools, which are effective and economical expedient, are proposed-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмоніторингen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectвідділ маркетингуen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subject073 менеджментen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectmarketinen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmonitoringen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectmarketing departmenten_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємстваen_US
dc.title.alternativeEconomic justification the enterprise development strategiesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Гордієвська.pdf274,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.