Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15282
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКирилова, М.І.-
dc.date.accessioned2022-10-18T10:57:05Z-
dc.date.available2022-10-18T10:57:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationУправлiння корпоративною культурою IТ-компанiї : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Мiрiя Iванiвна Кирилова ; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 74 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Kirillova.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра складається з двох розділів. Об’єкт дослідження – підприємство «3DLOOK». У роботі розглядаються теоретичні підходи щодо формування корпоративної культури та її розвитку. Визначено елементи процесу формування корпоративної культури та представлено їх у вигляді логічної схеми. З використанням ESFAS-аналізу досліджено ІТ-ринок України, встановлено низку можливостей та загроз в ІТ-галузі. Діагностування корпоративної культури підприємства проведено з використанням анкетування співробітників. За результатами анкетування систематизовано напрями вдосконалення корпоративної культури. Запропоновано заходи щодо удосконалення корпоративної культури підприємства, які вплинуть на збільшення інноваційної складової корпоративної культури і зменшення вимушеної, традиційної та снобістської складових. Ключові слова: корпоративна культура; типи корпоративної культури;en_US
dc.description.abstractThesis consists of two chapters. The object of research is the 3DLOOK company.. The paper considers theoretical approaches and their development in the formation of corporate culture. The elements of the process of formation of corporate culture are determined and presented in the form of a logical scheme. Using the ESFAS analysis, the Ukrainian IT market was studied, and a number of opportunities and threats in the IT industry were identified. Diagnosis of corporate culture of the enterprise was carried out using a questionnaire of employees. According to the results of the survey, the directions of improving the corporate culture are systematized. Measures to improve the corporate culture of the enterprise are proposed, which will increase the innovative component-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectкорпоративна культураen_US
dc.subjectтипи корпоративної культуриen_US
dc.subjectІТ- послугиen_US
dc.subjectІТ-галузьen_US
dc.subjectУкраїнський IT-ринокen_US
dc.subjectESFAS-аналізen_US
dc.subjectкорпоративні стандартиen_US
dc.subject073 менеджментen_US
dc.subjectcorporate cultureen_US
dc.subjecttypes of corporate cultureen_US
dc.subjectIT servicesen_US
dc.subjectIT industryen_US
dc.subjectUkrainian IT marketen_US
dc.subjectESFAS analysisen_US
dc.subjectcorporate standardsen_US
dc.titleУправління корпоративною культурою ІТ- компаніїen_US
dc.title.alternativeManagement of corporate culture of an IT companyen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Кирилова.docx-2.pdf109,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.