Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15286
Назва: Формування іміджу як складової конкурентоспроможності будівельної компанії
Інші назви: Image formation as a component of competitiveness at a construction company
Автори: Кудрявцева, О.І.
Бібліографічний опис: Формування iмiджу як складової конкурентоспроможностi будiвельної компанiї : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Ольга Iгорiвна Кудрявцева ; наук. кер. Ольга Сергiївна Балабаш . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 78 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: підприємство
імідж
конкурентоспроможність
конкурентні переваги
просування
маркетинг
073 менеджмент
enterprise
image
competitiveness
competitive advantages
promotion
marketing
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота бакалавра складається з двох розділів. Об’єкт дослідження – ТОВ «Таком-Глорія Південь». У роботі розглядаються теоретичні аспекти іміджа підприємства, його складових, концепції формування іміджу підприємства та методики оцінки впливу іміджу на конкурентоспроможність підприємства. Проаналізовано динаміку основних техніко-економічних показників діяльності підприємства ТОВ «Таком-Глорія Південь», динаміку основних показників платоспроможності та фінансової стійкості, проведено аналіз ефективності використання оборотних фондів та показників рентабельності. За допомогою моделі М.Портера «5 сил конкуренції», SWOT-аналізу та шляхом проведення оцінки порівняльних переваг за 5-ти бальною шкалою було проведено аналіз ринкового середовища ТОВ «Таком-Глорія Південь». Досліджено імідж підприємства та за результатами аналізу були виділені основні проблеми формування іміджу. Запропоновано програму маркетингових заходів з метою просування підприємства ТОВ «Таком-Глорія Південь» на ринок.
The bachelor's thesis consists of two sections. The object of research is Takom-Gloria Pivden LLC. The paper considers the theoretical aspects of the image of the enterprise, its components, the concept of image formation of the enterprise and methods of assessing the impact of image on the competitiveness of the enterprise. The dynamics of the main technical and economic indicators of the company "Takom-Gloria South", the dynamics of the main indicators of solvency and financial stability, the analysis of the efficiency of working capital and profitability. With the help of M. Porter's model "5 forces of competition", SWOT-analysis and by assessing the comparative advantages on a 5-point scale, an analysis of the market environment of LLC "Takom-Gloria South" was conducted. The image of the enterprise was studied and the main problems of image formation were identified based on the results of the analysis. The program of marketing actions for the purpose of promotion of the enterprise of LLC Takom-Gloria South on the market is offered.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Kudriavtseva.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Кудрявцева О.pdf500,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.