Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15309
Назва: Управління товарною політикою підприємства
Інші назви: Управління товарною політикою підприємства
Автори: Радченко, Д.Є.
Бібліографічний опис: Управлiння товарною полiтикою пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Дар'я Євгенiївна Радченко ; наук. кер. Ганна Олександрiвна Москалюк . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 94 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: управління
товар
товарна політика
товарний асортимент
продажі
стратегічний аналіз
матриця BCG
073 менеджмент
management
product
product policy
product range
sales
strategic analysis
BCG matrix
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти управління товарною політикою на ТОВ «Техно юг підшипник». Проаналізовано фінансовий стан ТОВ «Техно юг підшипник» та зміни у конкурентній позиції підприємства на ринку автомобільних запчастин. Проведено SWOT-аналіз діяльності, виконано портфельний аналіз товарного асортименту за допомогою матриці BСG. Запропоновано напрямки досягнення беззбитковості діяльності на ТОВ «Техно юг підшипник». Для виходу із зони збитковості й отримання прибутку від реалізації товарів на суму 20 тис. грн. очікуваний обсяг продажів повинен скласти 1,4 млн. грн. Запропоновано декілька варіантів перегляду структури реалізації товарного асортименту. Найбільш реальним визнано варіант «очікуваний», який передбачає максимально можливу реалізацію товарів з квадранту «дійні корови» та «зірки»та направлення прибуток від їх реалізації на розвиток товарів з квадранту «дикі кішки». Розроблено варіанти отримання додаткового прибутку від реалізації товарів за 2-й квартал 2022 року за умов зміни відпускних цін та змінних витрат.
The paper considers the theoretical and practical aspects of product policy management at LLC «Tekhno yuh pidshypnyk». The financial condition of LLC «Tekhno yuh pidshypnyk» and changes in the company's competitive position in the automotive parts market are analyzed. A SWOT-analysis of the activity was carried out, a portfolio analysis of the product range was performed using the BCG matrix. The directions of achieving break-even activity at LLC «Tekhno yuh pidshypnyk» are proposed. In order to get out of the zone of losses and to make a profit from the sale of goods in the amount of 20 thousand of UAH. the expected sales volume should amount to 1.4 million of UAH. Several options for reviewing the structure of sales of the product range are proposed. The most realistic option is "expected", which provides for the maximum possible sale of goods from the quadrant "milking cows" and "stars" and directing profits from their sale to the development of goods from the quadrant "wild cats". Options for obtaining additional income from the sale of goods for the 2nd quarter of 2022 under conditions of changes of cost prices and variable costs.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Radchenko2022.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Радченко Д.Є.pdf278,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.