Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15315
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоловйова, А.І.-
dc.date.accessioned2022-10-20T10:30:31Z-
dc.date.available2022-10-20T10:30:31Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationФормування конкурентної стратегiї пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавр зi спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Ананстасiя Iгорiвна Соловйова ; наук. кер. Олена Миколаївна Данчева . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 61 с.-
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/SoloviovaA.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractЕфективно реалізований стратегічний менеджмент в умовах глобалізації й інтернаціоналізації економічних процесів, коли більша частина товарів і послуг стала доступною споживачам будь-якої країни, дозволяє організаціям і фірмам максимально точно визначити запити цільових груп покупців, зробити їх своїми постійними клієнтами. Підприємству необхідно пропонувати конкурентоздатну продукцію (послуги), щоб отримати стійку конкурентну позицію на ринку. При цьому важлива адаптація підприємства і його своєчасне реагування на зміни зовнішнього середовища, що має в ринковій економіці нестабільний характер.en_US
dc.description.abstractEffectively implemented strategic management in the context of globalization and internationalization of economic processes, when most goods and services have become available to consumers in any country, allows organizations and firms to accurately identify the needs of target customers, make them their regular customers. The company needs to offer competitive products (services) to gain a stable competitive position in the market. It is important to adapt the company and its timely response to changes in the external environment, which is unstable in a market economy.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкурентна стратегіяen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subject073 менеджментen_US
dc.subjectcompetitive strategyen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.titleФормування конкурентної стратегії підприємстваen_US
dc.title.alternativeFormation of competitive strategy of the enterpriseen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат.pdf165,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.