Організація взаємовідносин банку з клієнтами в електронному середовищі на прикладі АТ КБ «Приватбанк»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний економічний університет

Анотація

У тезах розглядається проблематика підвищення дохідності та ефективності ведення бізнесу банківськими установами. Розкрито особливості організації взаємовідносин АТ КБ «Приватбанк» з клієнтами. Визначено проблеми та ключові напрямки діяльності банку для побудови / оптимізації процесів взаємодії з клієнтами в електронному середовищі
Theses examine the problems of increasing the profitability and efficiency of doing business by banking institutions. The peculiarities of the organization of relations between JSC CB "Privatbank" and clients are revealed. The problems and key directions of the bank's activities for the construction / optimization of processes of interaction with clients in the electronic environment have been identified

Опис

Бібліографічний опис

Завадська Д.В. Організація взаємовідносин банку з клієнтами в електронному середовищі на прикладі АТ КБ «Приватбанк» / Д.В. Завадська, С.О. Чудновець, М.Я. Невмержицький // Економіка, фінанси, банківська справа та освіта: сучасні виклики та інновації: зб. Матеріалів VIІ Міжн. Наук.-практ. Інтернет-конф. (Одеса, 29-27 травня 2022 р.) / Одеський нац. Економ. Ун-т. – Одеса: ОНЕУ, 2022. – 225 - 230 C.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються