Організація взаємовідносин банку з клієнтами в електронному середовищі на прикладі АТ КБ «Приватбанк»
Вантажиться...
Файли
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
У тезах розглядається проблематика підвищення дохідності та ефективності ведення бізнесу банківськими установами. Розкрито особливості організації взаємовідносин АТ КБ «Приватбанк» з клієнтами. Визначено проблеми та ключові напрямки діяльності банку для побудови / оптимізації процесів взаємодії з клієнтами в електронному середовищі
Theses examine the problems of increasing the profitability and efficiency of doing business by banking institutions. The peculiarities of the organization of relations between JSC CB "Privatbank" and clients are revealed. The problems and key directions of the bank's activities for the construction / optimization of processes of interaction with clients in the electronic environment have been identified
Theses examine the problems of increasing the profitability and efficiency of doing business by banking institutions. The peculiarities of the organization of relations between JSC CB "Privatbank" and clients are revealed. The problems and key directions of the bank's activities for the construction / optimization of processes of interaction with clients in the electronic environment have been identified
Опис
Бібліографічний опис
Завадська Д.В. Організація взаємовідносин банку з клієнтами в електронному середовищі на прикладі АТ КБ «Приватбанк» / Д.В. Завадська, С.О. Чудновець, М.Я. Невмержицький // Економіка, фінанси, банківська справа та освіта: сучасні виклики та інновації: зб. Матеріалів VIІ Міжн. Наук.-практ. Інтернет-конф. (Одеса, 29-27 травня 2022 р.) / Одеський нац. Економ. Ун-т. – Одеса: ОНЕУ, 2022. – 225 - 230 C.