Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15435
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвтіхов, В.С.-
dc.date.accessioned2023-02-01T12:46:41Z-
dc.date.available2023-02-01T12:46:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationШляхи пiдвищення кокурентоспроможностi пiдприємства (на прикладi ТОВ "Запорiзька взуттєва фабрика "МIДА" 1992") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 076"Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою"Економiка, планування та управлiння бiзнесом" / Вадим Сергiйович Євтiхов ; наук. кер. Наталiя Василiвна Доброва . Одеса : ОНЕУ, 2022.-96 с.-
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Yevtikhov2022.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр зі спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за освітньою програмою професійного спрямування «Економіка, планування та управління бізнесом». Одеський національний економічний університет. Одеса. 2022. У роботі розглядаються теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ « Запорізька взуттєва фабрика «МІДА 1992»»); досліджуються методи оцінки конкурентоспроможності підприємства, охарактеризовані етапи формування конкурентної стратегії для посилення конкурентоспроможності підприємства. Проведена оцінка рівня конкурентного середовища у сфері торгівлі взуттям, проведений аналіз та оцінка конкурентоспроможності ТОВ «МІДА 1992», визначено переваги та недоліки підприємства. Запропонований та обґрунтований напрям підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі підвищення якості продукції.en_US
dc.description.abstractThe work examines the theoretical aspects of the company's competitiveness (on the example of Zaporizhуе Shoe Factory «MIDA 1992» LLC); the methods of assessing the competitiveness of the enterprise are studied, the stages of the formation of a competitive strategy to strengthen the competitiveness of the enterprise are characterized. An assessment of the level of the competitive environment in the field of footwear trade was carried out, an analysis and evaluation of the competitiveness of «MIDA 1992» LLC was carried out, the advantages and disadvantages of the enterprise were determined. The proposed and substantiated direction of increasing the competitiveness of the enterprise on the basis of improving the quality of products.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectметодикаen_US
dc.subjectоцінка конкурентоспроможностіen_US
dc.subjectринок взуттяen_US
dc.subjectкоефіцієнт загального впливу конкурентного середовищаen_US
dc.subjectконкурентні перевагиen_US
dc.subjectмакросередовищеen_US
dc.subject076 підприємництво, торгівля та біржова діяльністьen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectmethodologyen_US
dc.subjectassessment of competitivenessen_US
dc.subjectshoe marketen_US
dc.subjectcoefficient of general influence of the competitive environmenten_US
dc.subjectcompetitive advantagesen_US
dc.subjectmacro environmenten_US
dc.titleШляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «Запорізька взуттєва фабрика «МІДА 1992»»)en_US
dc.title.alternativeWays to increase the competitiveness of an enterprise (on the example of LLC «Zaporozhye shoe factory «MIDA 1992»)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Євтіхов В.С. реферат.pdf375,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.