Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15521
Назва: Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах управління витратами
Автори: Балановська, В.Д.
Бібліографічний опис: Формування конкурентної стратегiї пiдприємства на засадах управлiння витратами : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Вiталiна Дмитрiвна Балановська ; наук. кер. Олена Василiвна Осичка . - Одеса: ОНЕУ, 2022. - 81 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Formation of the competitive strategy of the enterprise on the basis cost management
Ключові слова: підприємство
стратегія
конкурентоспроможність
витрати
073 менеджмент
enterprise
strategy
competitiveness
costs
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – ТОВ «Автолайн Одеса». У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування стратегії на засадах управління витратами. Проаналізовано тенденції пасажирських перевезень в Україні. Розроблено рекомендації щодо оптимізації витрат підприємства.
Thesis consists of three chapters. Object of study – «Autoline Odesa» LLC. The paper considers theoretical aspects of strategy formation based on cost management. Trends of passenger transportation in Ukraine are analyzed. Recommendations for optimization of enterprise costs have been developed.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Balanovska2022.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Балановська_реферат.pdf705,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.