Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15534
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМінчева, О.О.-
dc.date.accessioned2023-02-10T10:41:05Z-
dc.date.available2023-02-10T10:41:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРозробка стратегiї розвитку пiдприємства громадського харчування на засадах TQM : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Олександра Олександрiвна Мiнчева ; наук. кер. Ольга Сергiївна Балабаш . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 80 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Mincheva2022.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі визначаються теоретичні аспекти формування стратегії розвитку підприємства. Проаналізовано ринок громадського харчування України та встановлено найбільш впливові фактори зовнішнього середовища. Проаналізовано конкурентну позицію кав’ярні «У Карася» та запропоновано заходи з реалізації стратегії розвитку.en_US
dc.description.abstractThesis consists of three chapters. Object of study is café “U Karasya”, a public catering enterprise. The paper considers the theoretical aspects of company’s development strategy's formation. The Ukrainian market of public catering is analysed. The most influential environmental factors are determined. The competitive position of café “U Karasya” is analysed and measures on realization of development strategy are offered.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкурентна позиціяen_US
dc.subjectринок громадського харчуванняen_US
dc.subjectстратегія розвитку підприємстваen_US
dc.subjectPEST аналізen_US
dc.subjectлогічна схемаen_US
dc.subjectдерево цілейen_US
dc.subjectдіаграма Паретоen_US
dc.subject073 менеджментen_US
dc.subjectcompetitive positionen_US
dc.subjectcatering marketen_US
dc.subjectenterprise development strategyen_US
dc.subjectPEST-analysisen_US
dc.subjectlogical schemeen_US
dc.subjectgoal treeen_US
dc.subjectPareto diagramen_US
dc.titleРозробка стратегії розвитку підприємства громадського харчування на засадах TQMen_US
dc.title.alternativeFormation of the foodservice enterprise’ development strategy based on TQMen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мінчева_реферат.pdf200,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.