Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15552
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМараховська, К.Є.-
dc.date.accessioned2023-02-14T11:17:13Z-
dc.date.available2023-02-14T11:17:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationУдосконалення якостi надання послуг у засобах розмiщення туристiв (на прикладi ТОВ "Premier Hotel Odesa") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Катерина Євгенiвна Мараховська ; наук. кер. Вiктор Григорович Герасименко . - Одеса : ОНЕУ, 2022.- 80 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Marakhovska2022.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі визначено сутність, значення та підходи до визначення якості послуг в закладах розміщення туристів, проведено дослідження моделі та методів управління якістю послуг у ЗРТ, розглянуті принципи побудови системи управління якістю надання послуг в ЗРТ. Надано організаційно-економічну характеристику готелю «Premier Hotel Odesa», проведено дослідження особливостей надання послуг у готелі «Premier Hotel Odesa», оцінено якість послуг готелю «Premier Hotel Odesa». Розроблено проект підвищення якості надання послуг у ТОВ «Premier Hotel Odesa», проведено економічне обґрунтування запропонованих заходів щодо покращення якості послуг.en_US
dc.description.abstractThe qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The work defines the essence, meaning and approaches to determining the quality of services in tourist accommodation facilities, researches the model and methods of service quality management in tourist accommodation facilities, the principles of building a quality management system for providing services in tourist accommodation facilities are considered. The organizational and economic characteristics of the "Premier Hotel Odesa" hotel were provided, the study of the peculiarities of service provision at the "Premier Hotel Odesa" hotel was conducted, and the quality of services of the "Premier Hotel Odesa" hotel was evaluated. The project of improving the quality of service provision at "Premier Hotel Odesa" LLC was developed, and the economic justification of the proposed measures to improve the quality of services was carried out.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectготельen_US
dc.subjectготельні послугиen_US
dc.subjectякість готельної послугиen_US
dc.subjectуправління якістюen_US
dc.subjectпідвищення якостіen_US
dc.subjectсистема якості послугen_US
dc.subject242 туризмen_US
dc.subjecthotelen_US
dc.subjecthotel servicesen_US
dc.subjecthotel service qualityen_US
dc.subjectquality managementen_US
dc.subjectquality improvementen_US
dc.subjectservice quality systemen_US
dc.titleУдосконалення якості надання послуг у засобах розміщення туристів (на прикладі ТОВ «Premier Hotel Odesa»)en_US
dc.title.alternativeImproving the quality of service provision in tourist accommodation facilities (on the example of "Premier Hotel Odesa" LLC)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Мараховська.pdf450,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.