Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15555
Назва: Напрями впровадження інноваційних маркетингових технологій в туристичній індустрії Львівської області
Інші назви: Directions of implementation of innovative marketing technologies in the tourism industry of Lviv region
Автори: Шинкаренко, А.В.
Бібліографічний опис: Напрями впровадження iнновацiйних маркетингових технологiй в туристичнiй iндустрiї Львiвської областi : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Анна Володимирiвна Шинкаренко ; наук. кер. Ганна Костянтинiвна Бедрадiна . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 94 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: інновації
туристична індустрія
туристична послуга
маркетингові інновації
туристично-рекреаційний потенціал
242 туризм
innovations
tourism industry
tourism service
marketing innovations
tourism and recreation potential
Короткий огляд (реферат): Об'єкт дослідження – процес використання інноваційних маркетингових технологій в туристичній індустрії Львівського регіону. Предмет дослідження – теоретичні та практичні засади щодо впровадження інноваційних маркетингових технологій в туристичній індустрії. У роботі проаналізовано дефініції, функції та принципи інноваційного маркетингу, узагальнено класифікацію інноваційних маркетингових технологій та надано характеристику інноваційних напрямів маркетингових технологій в туристичній індустрії. Охарактеризовано туристично-рекреаційний потенціал Львівської області, оцінено умови формування попиту і пропозицій та досліджено рівень використання інноваційних маркетингових технологій на регіональному ринку туристичних послуг Львівської області, Надано рекомендації щодо впровадження інноваційних маркетингових технологій на регіонального ринку туристичних послуг та обґрунтовано ефективність впровадження інноваційних маркетингових технологій на ринку туристичних послуг Львівської області.
Graduation work consists of an introduction, three chapters, conclusions, and list of sources used. Object of research - the process of using innovative marketing technologies in the tourism industry of Lviv region. Subject of research - theoretical and practical principles of implementation of innovative marketing technologies in the tourism industry. The definitions, functions and principles of innovative marketing are analyzed, the classification of innovative marketing technologies is generalized and the characteristics of innovative directions of marketing technologies in the tourism industry are given. The tourist and recreational potential of Lviv region is characterized, the conditions for the formation of demand and supply are assessed and the level of use of innovative marketing technologies in the regional market of tourist services in Lviv region is investigated, Recommendations for the introduction of innovative marketing technologies in the regional market of tourist services are given and the effectiveness of the introduction of innovative marketing technologies in the market of tourist services of Lviv region is substantiated.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Shynkarenko2022.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Шинкаренко випр..pdf546,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.