Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15557
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorCiumacenco, V.-
dc.contributor.authorЧумаченко, В.-
dc.date.accessioned2023-02-14T13:34:46Z-
dc.date.available2023-02-14T13:34:46Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifierУДК 378-
dc.identifierJEL Classification: I230, I250, L260-
dc.identifier.citationCiumacenco V. Introduction of dual education in higher education institutions of Moldova: Ulim’s case / V. Ciumacenco // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2022. – № 7 (296). – С. 7–11.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15557-
dc.description.abstractThe dual system of higher education, a form of study that links academic studies at higher education institutions with practical training in enterprises, has become steadily more important in recent years. Knowledge based relevant education is strategically important for the economic growth and social development of any country or region. Universities offering cooperative and work-integrated education have a comparative advantage in providing their graduates with capabilities needed on the labor market. They face the challenge to develop an internationalization strategy that reflects the practice-orientation of their study programs. This paper analyzes the approach of Free International University of Moldova (ULIM) as one of the first Moldova’s universities to integrate academic studies and work experience, under the Erasmus + COOPERA project "Integrating Dual Higher Education in Moldova and Ukraine" (ref. no. 617490-EPP-1-2020-1-MD-EPPKA2-CBHE-SP). The aim of the project is to integrate dual higher education in partner countries in general, and to improve work capacity and individual development, to increase compatibility and continuity between the requirements of the business environment and the initial training of university students and to achieve a better high economic efficiency and social integration, in particular. This paper outlines the key features of the Dual Higher Education Model (DHEM) that was developed and which will be used to pilot DHE within ULIM in the 2022 academic year.en_US
dc.description.abstractДуальна система вищої освіти – форма навчання, яка поєднує академічне навчання у вищих навчальних закладах з виробничою практикою на підприємствах – останнім часом набуває дедалі більшого значення. Відповідна освіта, що базується на знаннях, є стратегічно важливою для економічного зростання та соціального розвитку будь-якої країни чи регіону. Університети, які пропонують кооперативну та інтегровану освіту, мають порівняльну перевагу у забезпеченні своїх випускників здібностями, необхідними на ринку праці. Вони стикаються з проблемою розробки стратегії інтернаціоналізації, яка відображає практичну орієнтацію їхніх навчальних програм. У цій статті аналізується підхід Вільного міжнародного університету Молдови (ULIM) як одного з перших університетів Молдови, який об’єднав академічне навчання та досвід роботи в рамках проекту Erasmus + COOPERA «Інтеграція дуальної вищої освіти в Молдові та Україні» (посил. №. 617490-EPP-1-2020-1-MD-EPPKA2-CBHE-SP). Метою проекту є інтеграція дуальної вищої освіти в країнах-партнерах загалом, а також покращення працездатності та індивідуального розвитку, підвищення сумісності та спадкоємності між вимогами бізнес-середовища та початкової підготовки студентів університету та досягнення кращого висока економічна ефективність і соціальна інтеграція, зокрема. У цьому документі описано ключові особливості моделі подвійної вищої освіти (DHEM), яка була розроблена та яка буде використана для пілотування DHE в рамках ULIM у 2022 навчальному році.-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectdual systemen_US
dc.subjectdual higher education modelen_US
dc.subjecttrainingen_US
dc.subjectemployabilityen_US
dc.subjectlabor marketen_US
dc.subjectcompanyen_US
dc.subjectstudenten_US
dc.subjectuniversityen_US
dc.subjectдуальна системаen_US
dc.subjectдуальна модель вищої освітиen_US
dc.subjectнавчанняen_US
dc.subjectпрацевлаштуванняen_US
dc.subjectринок праціen_US
dc.subjectкомпаніяen_US
dc.subjectстудентen_US
dc.subjectуніверситетen_US
dc.titleIntroduction of dual education in higher education institutions of Moldova: Ulim’s caseen_US
dc.title.alternativeЗапровадження дуальної освіти у ВНЗ Молдови: кейс Улімаen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doiDOI:10.32680/2409-9260-2022-7-296-7-11-
dc.identifier.orcidORCID: 0000-0003-4936-0659-
Розташовується у зібраннях:№ 7 (296)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7-11.pdf362,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.