Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15646
Назва: Шляхи удосконалення просування продукції (на прикладі ТОВ «СИСТЕМА АПТЕК КРОК»)
Інші назви: Enterprise profit management (on the example of “SYSTEM APTECH "KROC)
Автори: Тесленко, І.О.
Бібліографічний опис: Шляхи удосконалення просування продукцiї на прикладi ТОВ "Система Аптек "КРОК" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка та стратегiя розвитку пiдприємства" / Iгор Олегович Тесленко ; наук. кер. Вiкторiя Олександрiвна Лiтвiнова . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 87 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: просування продукції
вдосконалення просування продукції
напрями ефективного просування продукції
076 підприємництво, торгівля та біржова діяльність
product promotion
improvement of product promotion
directions of effective product promotion
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – просування продукції та пошуки шляхів їх удосконалення. У роботі розглядаються теоретичні аспекти просування продукції та шляхи їх вдосконалення. Проаналізовано показники просування продукції та фінансового-економічного стану підприємства ТОВ «СИСТЕМА АПТЕК “КРОК”», проведено аналіз напрямів просування продукції. Запропоновано заходи щодо підвищення ефективності просування продукції на підприємстві та пошуку нових каналів продажу
The qualification work consists of three sections. The object of research is the promotion of products and the search for ways to improve them. Theoretical aspects of product promotion and ways of their improvement are considered in the work. The indicators of product promotion and the financial and economic status of the LLC "SYSTEM APTECH "KROC" were analyzed, and the directions of product promotion were analyzed. Measures are proposed to increase the efficiency of product promotion at the enterprise and search for new sales channels
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Teslenko2022.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат.pdf132,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.