Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15647
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБраїла, Г.В.-
dc.date.accessioned2023-02-28T07:59:40Z-
dc.date.available2023-02-28T07:59:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПокращення маркетингової дiяльностi аграрного пiдприємства на прикладi ТОВ "Орiон+" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Ганна Василiвна Браїла ; наук. кер. Iрина Львiвна Литовченко . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 106 с.-
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Braila.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності на аграрних підприємствах, досліджується стан національного ринку агропромислового комплексу, охарактеризовані специфічні особливості аграрного маркетингу. Проаналізовано фінансово-економічну діяльність ТОВ «Оріон+», досліджено маркетингове середовище підприємства, проаналізовано стан його товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики. Запропоновано вдосконалення товарної політики шляхом виробництва вторинних продуктів. Надані рекомендації для поповнення земельного банку: покращення стратегії ведення особистих продажів, мережевий маркетинг, семплінги, соціальний маркетинг. Доведена необхідність регулярного вимірювання показнику іміджу та показаний спосіб його підрахунку.en_US
dc.description.abstractThe work considers the theoretical aspects of marketing activities at agricultural enterprises, studies the state of the national market of the agro-industrial complex, characterizes the specific features of agricultural marketing. The financial and economic activity of LLC "Orion +" is analyzed, the marketing environment of the enterprise is studied, the state of its commodity, price, sales and communication policy is analyzed. Improvement of commodity policy by means of production of secondary products is proposed. Recommendations for replenishing the land bank are given: improving the strategy of personal sales, network marketing, sampling, social marketing. The necessity of regular measurement of the image indicator is proved and the method of its calculation is shown.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectаграрний маркетингen_US
dc.subjectвторинна продукціяen_US
dc.subjectземельний банкen_US
dc.subjectмораторій на землюen_US
dc.subjectособисті продажіen_US
dc.subjectімідж підприємстваen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectagrarian marketingen_US
dc.subjectsecondary productsen_US
dc.subjectland banken_US
dc.subjectland moratoriumen_US
dc.subjectpersonal salesen_US
dc.subjectenterprise imageen_US
dc.titleПокращення маркетингової діяльності аграрного підприємства на прикладі ТОВ "Оріон+"en_US
dc.title.alternativeImprovement of marketing activity of agricultural enterprise on the example of LLC "Orion+"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Браїла.pdf157,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.