Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15650
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІващенко, Т.С.-
dc.date.accessioned2023-02-28T10:06:46Z-
dc.date.available2023-02-28T10:06:46Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Ivashchenko2022.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractПредметом даної кваліфікаційної роботи є аналіз потреб споживачів та модель купівельної поведінки споживачів на ринку забудовників. Об'єкт випускної роботи – діяльність підприємства, яке здійснює посередницьку, проектну та будівельну діяльність у сфері нерухомості Полтавської області, у процесі споживання послуг. В першому розділі розглянуто концептуальні засади поведінки споживачів; в другому аналітичному розділі роботи викладено результати дослідження поведінки споживачів ТОВ «Лубнижитлобуд 2010»; в третьому практичному розділі відображено пропозиції щодо розробки стратегії просування ТОВ «Лубнижитлобуд 2010».en_US
dc.description.abstractThe subject of this qualification work is the analysis of consumer needs and the model of consumer purchasing behavior in the builders' market. The object of the thesis is the activity of the enterprise, which carries out mediation, design and construction activities in the field of real estate in the Poltava region, in the process of consuming services. In the first chapter, the conceptual principles of consumer behavior are considered; in the second analytical section of the work, the results of the study of consumer behavior of Lubnyzhitlobud LLC "Lubnyzhitlobud 2010" are presented; the third practical section reflects proposals for developing a promotion strategy for Lubnyzhitlobud 2010 LLC.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectповедінка споживачівen_US
dc.subjectстратегія просуванняen_US
dc.subjectдіджитал-користувачіen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectconsumer behavioren_US
dc.subjectpromotion strategyen_US
dc.subjectdigital-usersen_US
dc.titleПоведінка споживачів ТОВ «Лубнижитлобуд 2010».на ринку зубудовниківen_US
dc.title.alternativeConsumer behavior of «Lubnyzhytlobud 2010» LLC in the market of building companiesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Іващенко.pdf512,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.