Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15653
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШульга, С.В.-
dc.date.accessioned2023-02-28T11:06:39Z-
dc.date.available2023-02-28T11:06:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЗастосування PR-заходiв у дiяльностi вищих навчальних закладiв на прикладi Кафедри Маркетингу та Мiжнародної Логiстики ОНЕУ : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Сергiй Володимирович Шульга ; наук. кер. Ольга Володимирiвна Рулiнська . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 118 с.-
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Shulha2022.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності кафедри, комплекс маркетингової політики комунікацій і піар-діяльність зокрема. В ході дослідження були охоплені основні напрями підходи в сфері піар, що можуть використовуватися закладами освіти. Розглянута методика підвищення ефективності різних підходів до організації зв’язків з громадськістю, а також проаналізовано специфіку організації піар-діяльності у сфері освіти. Проаналізовано маркетингову діяльність кафедри маркетингу: комплекс маркетингу підрозділу, його маркетингове середовище, дана оцінка комплексу маркетингових комунікацій кафедри та дієвості піар-стратегії маркетингу, яку реалізує кафедра. Визначено шляхи для вдосконалення піар-стратегії кафедри. Запропоновано низку заходів для вдосконалення маркетингової політики комунікацій кафедри, запропоновано методологію та шаблон для розробки піар-програми кафедри. Окрім цього, окреслено основні тенденції у сфері маркетингових комунікацій, які застосовуються бізнесом сучасному світі і є застосовними для організацій в сфері освіти.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of marketing activity of an organization. Special attention was paid to marketing communication policy. The research covers main pathways of Public Relations activity which educational institutions may use. Apart from it, approaches to evaluation of communication policy performance as well as marketing communications complex in the education field were considered. Author analyzes the marketing activity of the department of marketing of ONEU. The analysis includes: the complex of marketing of the department, its marketing environment, provides the performance evaluation of marketing communications complex and the performance of current PR-strategy. Author offers a list of measures aimed at improvement of the department`s marketing communication policy with the special attention paid to PR-activity. In the field of PR as form activities optimization the PR-strategy was offered. As the final recommendation part, main modern trends in marketing communications applicable for the department of marketing specificity were described.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова політика комунікаційen_US
dc.subjectМПКen_US
dc.subjectпіар-діяльністьen_US
dc.subjectкомплекс маркетингових комунікацій організаціїen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing communication policyen_US
dc.subjectMCPen_US
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.subjectenterprise’s marketing communication complexen_US
dc.titleЗастосування PR-заходів у діяльності вищих навчальних закладів на прикладі Кафедри Маркетингу та Міжнародної Логістики ОНЕУen_US
dc.title.alternativeImprovements of PR-events in activity of higher education institution on the example of Department of Marketing and International Logistics of ONEUen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Шульга.pdf147,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.