Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15669
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазур, Г.А.-
dc.date.accessioned2023-03-01T08:55:12Z-
dc.date.available2023-03-01T08:55:12Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationУправлiння маркетингом пiдприємства ПП "IНТЕР СКЛАД" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Ганна Анатолiївна Мазур ; наук. кер. Юрiй Миколайович Сотнiков . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 94 с.-
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Mazur2022.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об'єктом дослідження є процес управління маркетингом на ПП «ІНТЕР СКЛАД». В роботі розглядаються сутність, функції та принципи управління маркетингом в сучасних економічних умовах, механізм управління маркетинговою діяльністю підприємства, методика визначення ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства. Надано характеристику економічної та фінансової діяльності підприємства ПП «ІНТЕР СКЛАД». Проаналізовано макро- і мікросередовище ПП «ІНТЕР СКЛАД» та проведено дослідження ефективності комплексу маркетингу ПП «ІНТЕР СКЛАД». Запропоновано заходи удосконалення організації управління маркетинговою діяльністю ПП «ІНТЕР СКЛАД»: удосконалення системи маркетингової інформації, впровадження посади маркетинг-менеджера. Представлені заходи удосконалення управління маркетинговими комунікаціями ПП «ІНТЕР СКЛАД»: удосконалення процесу планування і контролю за комунікаційною діяльністю та проведення рекламної компанії в інтернет. Здійснено прогноз ефективності впровадження запропонованих заходів.en_US
dc.description.abstractThe paper discusses the essence, functions and principles of marketing management in modern economic conditions, the mechanism of managing the marketing activities of an enterprise, the methodology for determining the effectiveness of managing the marketing activities of an enterprise. The characteristics of the economic and financial activities of the enterprise PE "INTER SKLAD" are presented. The macro- and microenvironment of PE "INTER SKLAD" was analyzed and a study of the effectiveness of the marketing mix of PE "INTER SKLAD" was carried out. Measures are proposed to improve the organization of management of the marketing activities of PE "INTER SKLAD": improvement of the marketing information system, introduction of the position of a marketing manager. Methods for improving the management of marketing communications by PE "INTER SKLAD" are presented: improving the process of planning and monitoring communication activities and conducting an advertising campaign on the Internet. A forecast of the effectiveness of the implementation of the proposed measures has been made.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectсистема маркетингової інформаціїen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectmarketing-
dc.subjectmarketing activity-
dc.subjectmanagement-
dc.subjectmarketing communications-
dc.subjectefficiency-
dc.subject075 маркетинг-
dc.subject.othermarketing information system-
dc.titleУправління маркетингом підприємства ПП «ІНТЕР СКЛАД» в сучасних умовахen_US
dc.title.alternativeMarketing management of the enterprise PE "INTER COMPOSITION" in modern conditionsen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Мазур.pdf421,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.