Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15672
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності салону краси
Інші назви: Improving the marketing activity of a beauty salon
Автори: Фоміна, К.А.
Бібліографічний опис: Удосконалення маркетингової дiяльностi салону краси : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Катерина Андрiївна Фомiна ; наук. кер. Володимир Михайлович Беспалов . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 109 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: комплекс маркетингу
маркетинг в сфері послуг
Інтернет маркетинг
075 маркетинг
marketing-mix
marketing in the service industry
Internet marketing
Короткий огляд (реферат): The master's qualification work consists of three sections. The object of the study is the process of analyzing the marketing activity of the "ArtAlex" beauty salon and developing recommendations for its improvement. In the work, the author considered the essence and importance of marketing in the activities of enterprises; determined the peculiarities of marketing activities of enterprises in the service sector; gave a description of the organizational and methodological aspects of managing the marketing complex of enterprises in the service sector. The applicant provided a description of the organizational and economic features of the ArtAlex beauty salon; researched the marketing environment of the enterprise; analyzed the marketing complex of the beauty salon "ArtAlex. In the Master's thesis, the researcher proposed measures to improve the Internet marketing of the "ArtAlex" beauty salon; provided a proposal for improving the SMM of the beauty salon; described directions for improving the marketing communication policy of the "ArtAlex" beauty salon.
The master's qualification work consists of three sections. The object of the study is the process of analyzing the marketing activity of the "ArtAlex" beauty salon and developing recommendations for its improvement. In the work, the author considered the essence and importance of marketing in the activities of enterprises; determined the peculiarities of marketing activities of enterprises in the service sector; gave a description of the organizational and methodological aspects of managing the marketing complex of enterprises in the service sector. The applicant provided a description of the organizational and economic features of the ArtAlex beauty salon; researched the marketing environment of the enterprise; analyzed the marketing complex of the beauty salon "ArtAlex. In the Master's thesis, the researcher proposed measures to improve the Internet marketing of the "ArtAlex" beauty salon; provided a proposal for improving the SMM of the beauty salon; described directions for improving the marketing communication policy of the "ArtAlex" beauty salon.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Fomina2022.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Фоміна_магістр.pdf513,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.