Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15780
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPerelygina, L.-
dc.contributor.authorRayevska, I.-
dc.contributor.authorChusova, O.-
dc.contributor.authorHorbatiuk, O.-
dc.contributor.authorTomenko, M.-
dc.contributor.authorЧусова, О.М.-
dc.date.accessioned2023-04-14T12:17:30Z-
dc.date.available2023-04-14T12:17:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationTools and mechanisms of motivation support in the process of training students of higher educational institutions / L. Perelygina, I. Rayevska, O. Chusova and others // Applied Linguistics Research Journal. – 2020. – № 4 (9). – Р. 148-158.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15780-
dc.description.abstractThe relevance of this topic lies in the fact that the current stage of social-economic development is characterized by the emergence of the problem of improving the efficiency of educational activities at all levels of education. Special attention has been paid to the issue of students’ motivation in higher educational institutions in recent years, as it testifies to the quality of educational activities. Motivation significantly affects the formation of worldview of individuals, their behavioral reactions, internal emotional condition, which in turn affects a person’s perception not only of the world around, but also inner worldview, the adequacy of assessing situations and also the adequacy of their perception. The problem of motivation is fundamental in pedagogy and psychology. In our opinion, psychological and pedagogical research among students is of significant practical importance in optimizing the educational process. The purpose of the study is to analyze the motivational component of students, as well as to identify the most significant motives for learning and the conditions for effective establishment of the development of factors of professional motivation. In order to achieve the set goals and to determine the means and mechanisms for supporting motivation in the process of preparing students of higher educational institutions, the method of research of motives of educational activity and the method of value orientations have been used. The practical significance of the results of our research is to determine the motivation of students in order to improve the educational process in higher educational institutions.As a result of practical research, we have concluded that increasing the motivation of students depends on the motivation of the teaching staff.en_US
dc.description.abstractАктуальність даної теми полягає в тому, що сучасний етап соціально-економічного розвитку характеризується появою проблеми підвищення ефективності освітньої діяльності на всіх рівнях освіти. Питанням мотивації студентів у вищих навчальних закладах в останні роки приділяється особлива увага, оскільки це свідчить про якість навчальної діяльності. Мотивація суттєво впливає на формування світогляду особистості, її поведінкових реакцій, внутрішнього емоційного стану, що в свою чергу впливає на сприйняття людиною не лише навколишнього світу, а й на внутрішнє світосприйняття, на адекватність оцінки ситуацій, а також на адекватність свого сприйняття. Мотивація є основоположною в педагогіці та психології. Вагоме практичне значення в оптимізації навчального процесу, на нашу думку, має психолого-педагогічне дослідження серед студентів. Мета дослідження – проаналізувати мотиваційну складову студентів, а також виявити найбільш значущі мотиви навчання та умови ефективного налагодження розвитку факторів професійної мотивації. Для досягнення поставлених цілей та визначення засобів і механізмів підтримки мотивації в процесі підготовки студентів вищих навчальних закладів використано методику дослідження мотивів навчальної діяльності та методику ціннісних орієнтацій. Практичне значення результатів нашого дослідження полягає у визначенні мотивації студентів щодо вдосконалення навчального процесу у вищих навчальних закладах. У результаті практичного дослідження ми дійшли висновку, що підвищення мотивації студентів залежить від мотивації педагогічний колектив.-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectmotiveen_US
dc.subjecteducational motivationen_US
dc.subjectstudentsen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjecthigher educational institution (HEI)en_US
dc.subjectmotivation factorsen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectмотивen_US
dc.subjectнавчальна мотиваціяen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectвищий навчальний заклад (ВНЗ)en_US
dc.subjectфактори мотиваціїen_US
dc.titleTools and Mechanisms of Motivation Support in the Process of Training Students of Higher Educational Institutionsen_US
dc.title.alternativeІнструменти та механізми підтримки мотивації в процесі підготовки студентів вищих навчальних закладівen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttp://doi.org/10.14744/alrj.2020.14892-
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tools and mechanisms of motivation support.pdf3,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.