Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15796
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШелковенко, В.С.-
dc.contributor.authorОрлик, О.В.-
dc.contributor.authorShelkovenko, V.-
dc.contributor.authorOrlyk, O.-
dc.date.accessioned2023-04-17T20:36:35Z-
dc.date.available2023-04-17T20:36:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШелковенко В. С. Соціальні мережі у просуванні туристичного бізнесу / В. С. Шелковенко, О. В. Орлик // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2023. – Вип. 5. – С. 185–190.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15796-
dc.description.abstractСтаттю присвячено питанням просування туристичного бізнесу через соціальні мережі. Проведено аналіз найбільш популярних мереж для просування туристичного бізнесу та розглянуто особливості просування в них. Визначено, що Instagram, Facebook, YouTube, Twiter мають найбільш вигідні умови для розвитку туристичних підприємств та просування турпродуктів, а SMM-просування є важливою частиною роботи туристичних підприємств. Визначено основні переваги використання SMM-просування для компаній туристичного бізнесу.en_US
dc.description.abstractThe article is devoted to issues of promotion of tourism business through social networks. The analysis of the most popular networks for the promotion of tourism business was carried out and the peculiarities of promotion in them were considered. It was determined that Instagram, Facebook, YouTube, Twitter have the most favorable conditions for the development of tourist enterprises and the promotion of tourist products, and SMM promotion is an important part of the work of tourist enterprises. The main advantages of using SMM promotion for companies in the tourism business have been determined.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectтуристичний бізнесen_US
dc.subjectSMM-просуванняen_US
dc.subjectметоди просуванняen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectцільова аудиторіяen_US
dc.subjectbusiness tourismen_US
dc.subjectSMM-promotionen_US
dc.subjectpromotion methodsen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjecttarget audienceen_US
dc.titleСоціальна мережі у просуванні туристичного бізнесуen_US
dc.title.alternativeSocial networks in the promotion of tourism businessen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соціальні мережі у просуванні туристичного бізнесу.pdf461,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.